26.1 C
Athens
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

Στις 22.000 το τ.μ. πωλούνται οι κατοικίες του Hilton. Τι περιλαμβάνει το project

Σε τιμές που φτάνουν ή και ξεπερνούν τα 20.000 – 22.000 ευρώ ανά τ.μ. έχουν ηδη πωληθεί  οι περισσσότερες κατοικίες επιφάνειας από 75 τετραγωνικά μέτρα έως 400 τ.μ. στη νέα μορφή του Hilton.

Το επενδυτικό πλάνο για το πρώην Hilton, περιλαμβάνει το 5άστερο ξενοδοχείο Conrad (με 280 δωμάτια και σουίτες) από τα πιο ηχηρά brands του ομίλου της Hilton και  περίπου 50 «επώνυμες» κατοικίες υπό τα brands του ομίλου «Conrad Residences» και «Waldorf Astoria Residences».  Με βάση τις επίσημες ανακοινώσεις, ο τζίρος τοποθετείται σε άνω των 130 εκατ. ευρώ, νούμερο  που θεωρείται βέβαιο ότι θα ξεπεραστεί κατά πολύ με δεδομένη και την αλλαγή των δεδομένων με την αύξηση του κόστους στον τομέα των κατασκευών.

Είναι ηδη κλειστό ένα χρόνο, από τις 31 Ιανουαρίου του 2022 και με τις εργασίες να είναι αυτή την στιγμή σε πλήρη εξέλιξη, σε μία διετία από σήμερα έως τις αρχές του 2025, ο νέος προορισμός στο εμβληματικό ακίνητο της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας θα είναι έτοιμος να υποδεχτεί τους πρώτους επισκέπτες.

Ο λόγος για το πρώην Hilton Αθηνών, ιδιοκτησίας της Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε., των ομίλων ΤΕ.ΜΕΣ. Α.Ε. και Olayan το οποίο θα μετατραπεί σε έναν νέο, ολοκληρωμένο προορισμό με την επανατοποθέτησή του στην αγορά διαθέτοντας ξενοδοχειακές υπηρεσίες 5 αστέρων, πολυτελείς κατοικίες εξυπηρετούμενες από το ξενοδοχείο, εμβληματικούς γαστρονομικούς προορισμούς και αναβαθμισμένους εμπορικούς χώρους.

Xθες στο περιθώριο της εκδήλωσης για τα 10 χρόνια της Marketing Greece o κ. Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, πρόεδρος της ΤΕ.ΜΕΣ. Α.Ε. και μέλος του δ.σ. της Marketing Greece που συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος αποτελώντας τη συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανέφερε σχετικά ότι ο νέος προορισμός θα απευθύνεται «τόσο στους επισκέπτες της Αθήνας όσο και τους κατοίκους της πόλης». Κι αυτό, σε μία συγκυρία όπου ένα από τα μεγάλα ζητούμενα για την ελληνική πρωτεύουσα -η οποία βρίσκεται εκ νέου σε τροχιά ανάκαμψης όσον αφορά τον τουρισμό της μετά το σοκ της πανδημίας- είναι η επιστροφή της κατοικίας στο κέντρο και στα πέριξ αυτού.

Tο επενδυτικό πλάνο  περιλαμβάνει την εκ βάθρων ανακαίνιση του ακινήτου, με την ανάπλαση και την ποιοτική αναβάθμιση του ξενοδοχείου και τη μερική αλλαγή της χρήσης.

Θα  μετατροπηεί μέρους από την υπάρχουσα δομημένη επιφάνεια σε ιδιωτικές κατοικίες, εμπορικούς χώρους και εγκαταστάσεις εστίασης και αναψυχής. Στο σχεδιασμό αυτό, περιλαμβάνεται, και η νέα συνεργασία της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε με την Hilton για το νέο ξενοδοχείο και τις ιδιωτικές «επώνυμες» κατοικίες που θα δημιουργηθούν στο ακίνητο, αποτελώντας ουσιαστικά το πρώτο μικτό project αυτού του είδους στο κέντρο της Αθήνας.

Συνδιάζει  χώρους φιλοξενίας και κατοικίας, αλλά και τη δημιουργία  θεματικών εμπορικών χώρων, εγκαταστάσεων ψυχαγωγίας και ευεξίας, καθώς και σύγχρονης λέσχης μελών σε χώρους 5.500 τ.μ..

Από πλευράς του επενδυτικού σχήματος, αναμένεται προσεχώς η επίσημη παρουσίαση του εμβληματικού project, που στη νέα του μορφή περιλαμβάνει τη συνολική ανάπλαση του τελευταίου ορόφου όπου θα φιλοξενηθούν εμπειρίες γαστρονομίας και ψυχαγωγίας, αλλά και την επέκταση δίπλα στο χώρο της πισίνας, η οποία είχε συμπεριληφθεί και στον αρχικό σχεδιασμό της δεκαετίας του 1960.

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE