24.4 C
Athens
Παρασκευή, 24 Μαΐου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

Βασιλάκης: Εξαιρετική χρονιά το 2023 με μεγάλα κέρδη. 1,1 εκατομμ. θέσεις περισσότερες το 2024

 

Ως μια απο τις καλύτερες χρονιές της  σε όλα τα επίπεδα χαρακτήρισε το 2023 ο πρόεδρος της Aegean Airlines κ. Ευτύχιος Βασιλάκης ενώ θετικές χαρακτήρισε τις προοπτικές του τρέχοντος έτους καθώς η ελληνική αεροπορική εταιρεία θα προσθέσει επιπλέον 1,1 εκατ. θέσεις στο εγχώριο και στο διεθνές δίκτυο.

Συνολικά, για το 2024 η AEGEAN προγραμματίζει να διαθέσει 19,5 εκατ. θέσεις, από τις 7 βάσεις της, καλύπτοντας 47 χώρες, με 249 δρομολόγια.

Αποτελέσματα Aegean  έτους 2023

· €1,69 δις Κύκλος Εργασιών ενισχυμένος κατά 27% από το 2022.

· €400,4 εκατ. EBITDA, 46% υψηλότερα από το 2022.

· €246,8 εκατ. Κέρδη EBIT με 14,6% λειτουργικό περιθώριο κέρδους.

· €168,7 εκατ. Κέρδη μετά από φόρους, 58% υψηλότερα σε σχέση με το 2022.

Συμφωνία αποζημίωσης με την Pratt & Whitney 

Οπως είπε ο κος Βασιλάκης  η Aegean ήρθε σε συμφωνία με την Pratt & Whitney  προκειμένου ο αμερικανικός κατασκευαστής κινητήρων να αποζημιώσει την ελληνική αεροπορική εταιρεία σχετικά με ζητήματα, που έχουν προκύψει σε εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή ορισμένων εξαρτημάτων του κινητήρα GTF.

Θυμίζουμε ότι αυτή η συνθήκη έχει αναγκάσει περίπου 60 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων και την Aegean, να καθηλώσουν τον στόλο των Airbus A320 προκειμένου να αποσυναρμολογήσουν τους κινητήρες για να γίνει επιθεώρηση.

“Η τελευταία εξέλιξη σε αυτό το θέμα είναι ότι η Aegean έχει έρθει σε συμφωνία με την Pratt & Whitney, προκειμένου να λάβουμε αποζημίωση”, σημείωσε ο πρόδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης στο πλαίσιο της ενημέρωσης των θεσμικών αναλυτών για την οικονομική χρήση του 2023, επισημαίνοντας παράλληλα ότι οι όροι της συμφωνίας είναι εμπιστευτικοί. “Αυτό που μπορώ να πω δημόσια είναι ότι αν και το ύψος της αποζημίωσης δεν καλύπτει το συνολικό κόστος, ωστόσο πρόκειται για ένα ικανοποιητικό ποσό, το οποίο γνωρίζουμε αλλά αδυνατούμε να δώσουμε στη δημοσιότητα.

Θεωρούμε ότι καλύπτει ένα σημαντικό ποσοστό του κόστους αλλά όχι το συνολικό, είπε  Και όταν μιλάμε για συνολικό κόστος αναφερόμαστε όχι μόνο σε επίπεδο αποδοτικότητας καθώς θα επεκτείνουμε το χρόνο πτήσης κάποιων παλαιότερων αεροσκαφών τα οποία θα αντικαταστήσουν τα αεροπλάνα που θα καθηκωθούν. Σε επίπεδο περιορισμού της δυνατότητας να αναπτύξουμε περαιτέρω την εταιρεία λόγω του αριθμού των αεροπλάνων, τα οποία θα παραμείνουν ανενεργά για επιθεώρηση για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα”, σημείωσε ο κ. Βασιλάκης.

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE