26.1 C
Athens
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

Έρευνα: Εκτίναξη του ποσοστού των Γερμανών που επιλέγουν να πάνε διακοπές φέτος

Εκτίναξη του ποσοστού των Γερμανών που θέλουν να πάνε διακοπές φέτος, σύμφωνα με ερευνά που έγινε σε μεγάλο δείγμα σε όλη της Γερμανία. Αυτοί που επιλέγουν να ταξιδέψουν είναι περισσότεροι από  τους μισούς και αγγίζουν το 54%  ενώ πέρσι ήταν μόλις στο 45%. Έχουμε μια εντυπωσιακή άνοδο σχεδόν 10% που θα δώσει ανάσα στην ταξιδιωτική αγορά. Οι πιο περιζήτητοι ταξιδιωτικοί προορισμοί στο εξωτερικό για τους Γερμανούς είναι η Ισπανία και η Ιταλία και ακολουθεί η Ελλάδα. Θετικό είναι το μήνυμα για την επικείμενη εναργή της καλοκαιρινής σεζόν στην χώρα μας.

Τα στοιχεία προέρχονται από την 38η Έρευνα για τον Τουρισμό του ΒΑΤ Stiftung für Zukunftsfragen, του μη κερδοσκοπικού ιδρύματος για την έρευνα που σχετίζεται με το μέλλον της κοινωνίας. Η έρευνα,  διεξήχθη τον Δεκέμβριο του 2021 και τον Ιανουάριο του 2022, και συμμετείχε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 3.000 και πλέον Γερμανών πολιτών, ηλικίας από 18 έως 74 ετών.

Όπως προέκυψε, σε ποσοστό 33% οι Γερμανοί πολίτες παραμένουν ακόμη αναποφάσιστοι, ενώ ένας στους πέντε δεν θέλει να πάει διακοπές φέτος.Ως ταξίδι διακοπών ορίζεται από το ίδρυμα ένα ταξίδι διάρκειας τουλάχιστον πέντε ημερών.

Ο Ulrich Reinhardt, επιστημονικός διευθυντής του Ιδρύματος BAT, που έκανε την έρευνα, είναι  αισιόδοξος για την πορεία του τουρισμού το 2022, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Η πανδημία θα επηρεάσει την ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών και το 2022. Ωστόσο, δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβάστε ότι η φετινή χρονιά θα είναι μία αποτυχημένη από πλευράς τουρισμού, χρονιά. Οι Γερμανοί πολίτες κάθονται, ήδη, πάνω σε γεμάτες βαλίτσες. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ταξιδιών επιστρέφει και πάλι”.

Η έρευνα της ΜΚΟ, Stiftung für Zukunftsfragen, έδειξε ότι ο πιο περιζήτητος προορισμός διακοπών για τους Γερμανούς πολίτες και το 2022 (31%) είναι η χώρα τους. Μεταξύ των ξένων προορισμών, η Ισπανία διατηρεί την πρώτη θέση, ακολουθούμενη από την Ιταλία. Στις πρώτες θέσεις βρίσκεται και η Ελλάδα. Ένας στους επτά (14%) των ερωτηθέντων στοχεύει σε ένα μακρινό ταξίδι, παρουσιάζοντας μια μικρή αύξηση κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες, σε σύγκριση με το 2021.

Ενός στους τέσσερις επιλέγει με βάση τα ποσοστά εμβολιασμού στη χώρα που θα πάει

Η τουριστική βιομηχανία θα πρέπει και πάλι να αντιμετωπίσει πολλούς βραχυπρόθεσμους ταξιδιώτες. Σχεδόν ένας στους τέσσερις (23%) δήλωσε ότι θα αποφάσιζε σε σύντομο χρονικό διάστημα αν θα ταξίδευε, ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας στον προορισμό της επιλογής τους. Ανάμεσα στα κριτήρια επιλογής τους είναι το ποσοστό εμβολιασμού, η ταξινόμηση ως περιοχή κινδύνου ή πιθανά μέτρα καραντίνας.

Η πανδημία αποτελεί τον νούμερο ένα λόγο για τον οποίο οι Γερμανοί καθυστερούν τις κρατήσεις τους για το καλοκαίρι. Σύμφωνα με την έρευνα της Stiftung für Zukunftsfragen, το 88% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι φοβάται να κάνει κράτηση λόγω της εξέλιξης της πανδημίας, με το αντίστοιχο ποσοστό στην ηλικιακή ομάδα 35-54 ετών να ανέρχεται στο 90%.

Είναι εντυπωσιακό ότι σύμφωνα με την έρευνα, οι Γερμανοί ανησυχούν περισσότερο για την ακύρωση του ταξιδιού τους παρά για την προσβολή από τον κορωνοϊό.   Ένας στους τέσσερις Γερμανούς (24%) ανησυχεί ότι το ταξίδι των διακοπών του θα ακυρωθεί και ότι θα επιβαρυνθεί με επιπλέον έξοδα. Ένα άλλο 24% ανησυχεί ότι θα πρέπει να μπει σε καραντίνα. Μόνο το 19% φοβάται ότι θα προσβληθεί από Covid-19 κατά τη διάρκεια των διακοπών. Το 17% δήλωσε ότι ανησυχεί ότι δεν θα του επιτραπεί η επανείσοδος στη Γερμανία.

Ανησυχία προκαλεί στους Γερμανούς ταξιδιώτες, σε ποσοστό σχεδόν 60%, και τα πολύ αυστηρία μέτρα που μπορεί να αντιμετωπίσουν στην χώρα προορισμού τους λόγω COVID.Ενώ μικρότερο είναι το ποσοστό εκείνων που φοβούνται ότι τα μέτρα θα είναι ελλιπή (40%). “Αυτό δείχνει ότι οι Γερμανοί πολίτες αισθάνονται κόπωση όσον αφορά τα περιοριστικά μέτρα, που συνεχίζουν να επιβάλλονται για την αντιμετώπιση της πανδημίας”, λέει ο Ulrich Reinhardt, επιστημονικός διευθυντής του Ιδρύματος BAT.

 

 

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE