Παρά τις έντονες ανησυχίες για τα διεθνή γεγονότα και τις πληθωριστικές πιέσεις, οι πωλήσεις της Louis Vuitton στην Ελλάδα συνεχίζουν να αυξάνονται με εντυπωσιακό ρυθμό, κυρίως λόγω της ανοδικής πορείας των τουριστικών ροών.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που μόλις δημοσίευσε η «Λουις Βουιττόν Ελλάς», οι πωλήσεις της αυξήθηκαν το 2023 19,3% σε σχέση με το 2022 και έφθασαν τα 64,84 εκατ. ευρώ.
Η κερδοφορία, αν και ελαφρώς μειωμένη κυρίως λόγω της πρόσληψης 18 επιπρόσθετων εργαζομένων και τις επενδύσεις στα νέα σημεία, είναι εξίσου αξιόλογη. Τα προ φόρων κέρδη ήταν 18,66 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη 14,5 εκατ. ευρώ.
«Μοχλός» για την τεράστια κερδοφορία του οίκου πολυτελών ειδών στην Ελλάδα, αποτελεί μια από τις πιο κλασικές τσάντες, η «Speedy Bandoulière 25» η οποία ξεκινάει από τα 1500 ευρώ περίπου.
Για τους περισσότερους, η τιμή αυτή είναι απλησίαστη. Από τα καταστήματα της χώρας μας, όμως έχει εξαφανιστεί. Ίσως να υπάρχει κάτι σε stock στο νέο κατάστημα της Μαρίνας Βουλιαγμένης που άνοιξε τις πόρτες του το περασμένο καλοκαίρι.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας θα τα λάβει η μητρική ως ένα καλό μέρισμα, όπως έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια.
Για την ακρίβεια, σχεδόν τα 10 εκατ. ευρώ είχε φροντίσει να τα λάβει με τη μορφή προμερίσματος λίγο πριν τη λήξη της περυσινής χρήσης, ενώ αναμένεται να λάβουν προσεχώς και τα υπόλοιπα 4,5 εκατ. ευρώ.
Η εκτίμηση της Louis Vuitton για την τρέχουσα χρήση
Για την τρέχουσα χρήση, η διοίκηση της θυγατρικής υπό τον Πρόεδρο Μαρκ Αλινς, επικεφαλής του Ομίλου στις χώρες της Μεσογείου, περιμένει ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Εκτιμά ότι η Λουις Βουιττόν Ελλάς θα συνεχίσει να είναι κερδοφόρα και θα αυξήσει τα ταμειακά υπόλοιπα που της προσφέρουν ισχυρή ρευστότητα.
«Η εικόνα των μελλοντικών διεθνών μετακινήσεων και του εισερχόμενου τουρισμού είναι θετική. Εφόσον τα θετικά σενάρια επιβεβαιωθούν, και σε συνδυασμό με την υπάρχουσα προσπάθεια εκμετάλλευσης της εσωτερικής αγοράς, αναμένουμε να υπάρξει μια ακόμη αύξηση της ζήτησης».
«Σε όλο αυτό το περιβάλλον αβεβαιότητας παγκοσμίως, τις συνεχιζόμενες πολεμικές εντάσεις στην Ουκρανία και το ξέσπασμα της ισραηλο-παλαινιστιακής σύγκρουσης, η οποία δυσχεραίνει την ασφάλεια και επαυξάνει το κόστος μεταφοράς αγαθών κατά μήκος διεθνών εμπορικών οδών ιδιαίτερα στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας η Louis Vuitton αποδεικνύεται ανθεκτική ώστε όχι μόνο να επιβιώνει αλλά και να παραμένει με κερδοφόρο αποτέλεσμα παρά τις συνθήκες» επεσήμανε.
Το κεντρικό κατάστημα της Louis Vuitton στην Ελλάδα βρίσκεται στην Βουκουρεστίου ενώ η μάρκα έχει παρουσία και στην Μύκονο, με εποχικά καταστήματα.
Το εποχικό κατάστημα στην Θέση «Τρία Πηγάδια» λειτουργεί όλο το χρόνο στο νησί ενώ κατά την φετινή καλοκαιρινή περίοδο λειτούργησαν καταστήματα στο Nammos Village και στις εγκαταστάσεις του εστιατορίου Zuma.
Ξεκίνησε, επίσης, η λειτουργία του νέου καταστήματος της εταιρείας στο εμπορικό κέντρο Astir Marina στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.