Σε μια σημαντική επενδυτική κίνηση προχώρησε το Latsco Family Office, συμφερόντων της Μαριάννας Λάτση, εξασφαλίζοντας το 10% του μετοχικού κεφαλαίου της Νέας Αττικής Οδού με τίμημα 77,165 εκατ. ευρώ. Η επένδυση αυτή αναδεικνύει το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τον συγκεκριμένο οδικό άξονα, που θεωρείται ένα από τα πιο ελκυστικά έργα υποδομής της χώρας.
Διαβάστε επίσης:
Εθνική Τράπεζα: Αυτοί είναι οι 9 πανίσχυροι επενδυτές που μπήκαν στο placement
Συμφωνία με premium 15%
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η οποία είχε αναλάβει τη διαχείριση της Νέας Αττικής Οδού μετά τη σύμβαση παραχώρησης, είχε επενδύσει 671 εκατ. ευρώ σε ίδια κεφάλαια, καλύπτοντας μέρος του συνολικού κόστους της επένδυσης, που ανέρχεται στα 3,27 δισ. ευρώ. Για την παραχώρηση του 10% των μετοχών της στη νέα εταιρεία διαχείρισης, το Family Office της κ. Λάτση συμφώνησε να καταβάλει 67,1 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, το ποσό αυτό αυξήθηκε κατά 15% λόγω της premium συμφωνίας, ανεβάζοντας το τελικό τίμημα στα 77,165 εκατ. ευρώ.
Η συναλλαγή αυτή, η οποία υπόκειται σε έγκριση από το ΤΑΙΠΕΔ και τις αρμόδιες αρχές, είναι ενδεικτική της δυναμικής που έχει η νέα επένδυση. Με την ολοκλήρωσή της, το 90% της Νέας Αττικής Οδού θα παραμείνει στον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, συμφερόντων του Γιώργου Περιστέρη, ενώ το υπόλοιπο 10% θα περάσει στα χέρια του Latsco Family Office.
Έντονο ενδιαφέρον και από άλλους επενδυτές
Εκτός από τη Μαριάννα Λάτση, σημαντικοί Έλληνες εφοπλιστές έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να αποκτήσουν μερίδιο στη Νέα Αττική Οδό. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του mononews.gr, πληροφορίες αναφέρουν ότι θεωρούν τη συμμετοχή τους στη διαχείριση του οδικού άξονα ως μια ιδιαίτερα ελκυστική κίνηση, καθώς η επένδυση αυτή αναμένεται να αποφέρει σημαντικά έσοδα τα επόμενα χρόνια.
Η επένδυση στην Αττική Οδό χαρακτηρίζεται ως μια ασφαλής επιλογή για τους επενδυτές, τόσο λόγω της μεγάλης ζήτησης που έχει ο δρόμος, όσο και λόγω των μακροπρόθεσμων προοπτικών της εταιρείας. Η πιθανή εισαγωγή της εταιρείας διαχείρισης στο Χρηματιστήριο Αθηνών τα επόμενα χρόνια ενισχύει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον τους.
Με βάση τη συμφωνία παραχώρησης, η Αττική Οδός θα παραμείνει υπό τη διαχείριση της Νέας Αττικής Οδού για τα επόμενα 25 χρόνια. Το γεγονός ότι το έργο αυτό συνεχίζει να προσελκύει τόσο το ενδιαφέρον της οικογένειας Λάτση όσο και άλλων ισχυρών επενδυτικών σχημάτων, αποτελεί σαφή ένδειξη της εμπιστοσύνης τους στο έργο και στις μακροχρόνιες αποδόσεις που αναμένεται να προσφέρει.