18.7 C
Athens
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

Έκρηξη πωλήσεων! Ποια προιόντα φιγουράρουν στην κορυφή της λίστας

 

Εντυπωσική άνοδο,19% σε ετήσια βάση, παρουσίασν οι πωλήσεις των καταστημάτων στο λιανικό εμπόριο τον περασμένο Νοέμβριο συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Υποχώρησανπάντως σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τον περσινό Οκτώβριο.

Προιόντα  με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είναι: τα ρούχα, τα βιβλία, τα χαρτικά, ο οικιακός εξοπλισμός κλπ

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ο Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών στο λιανεμπόριο ενισχύθηκε κατά 19% σε ετήσια βάση τον Νοέμβριο του 2021, αλλά παρουσίασε μείωση 6,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη τον μήνα Οκτωβρίο 2021.

Τον Νοεμβριο, ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) αυξήθηκε κατά 14,7% σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2020, αλλά υποχώρησε κατά 5,8% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021.

ΕΛΣΤΑΤ

Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών τον μήνα Νοέμβριο 2021 κατέγραψε μείωση 2,6% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021 και ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Όγκου παρουσίασε μείωση 2,6% συγκριτικά με τον Οκτώβριο του 2021.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 19% τον Νοέμβριο προήλθε, κυρίως, από τις μεταβολές στις παρακάτω κατηγορίες καταστημάτων:

  • Βιβλία – Χαρτικά – Λοιπά είδη 46,9%
  • Έπιπλα – Ηλεκτρικά είδη – Οικιακός εξοπλισμός 45,6%
  • Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων 43,8%
  • Φαρμακευτικά – Καλλυντικά 16,2%.

Τα καταστήματα ένδυσης κατέγραψαν «άλμα» 60,1%, ενώ τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων κατέγραψαν πτώση -1,9%.

Σε ό,τι αφορά τον δείκτη όγκου, η αύξηση του Νοεμβρίου οφείλεται κυρίως στις μεταβολές που καταγράφηκαν στις ακόλουθες κατηγορίες καταστημάτων:

  • Βιβλία – Χαρτικά – Λοιπά είδη 47,2%
  • Έπιπλα – Ηλεκτρικά είδη – Οικιακός εξοπλισμός 44,3%
  • Φαρμακευτικά – Καλλυντικά 17,6%
  • Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων 15,4%

Στα καταστήματα για το ντύσιμο καταγράφηκε άνοδος 54,2%, ενώ στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων σημείωθηκε πτώση -4,8%

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE