8.5 C
Athens
Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Σαράντης: Με δική του σειρά περιποίησης προσώπου χτυπά την αγορά. Ευθεία επίθεση σε Apivita, Korres & L’Oréa

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ:

Ο Ελληνικός  Όμιλος Σαράντης χτυπά με δική του σειρά περιποίησης προσώπου στην αγορά . Η εταιρεία κάνει μια ευθεία επίθεση στις ήδη υπάρχουσες εταιρείες της Apivita,  Korres και μάρκες της L’Oréal, διεκδικώντας μερίδιο σε μια αγορά αξίας  80 εκατ. ευρώ.

Η σειρά προϊόντων Clinea αναπτύχθηκε από το τμήμα R&D του ομίλου και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα αλλά και σε χώρες του εξωτερικού. Τα προϊόντα της ανήκουν εδώ και δύο μέρες στα ψηφιακά και φυσικά  φαρμακεία προς πώληση σε πολύ ικανοποιητικές τιμές για τον καταναλωτή.

Το νέο εγχείρημα αποτελεί μέρος της στρατηγικής του ομίλου που εστιάζει σε δύο βασικές κατηγορίες προϊόντων, φροντίδας σπιτιού και περιποίησης δέρματος, με ιδιοπαραγόμενα προϊόντα και διανομές. Στην τελευταία, όπου ανήκει η σειρά Clinea, ο όμιλος διαθέτει ήδη τα ιδιόκτητα brands bioten, στον τομέα καλλυντικών και Carroten, στα αντηλιακά. Η διαφορά είναι ότι bioten και Carroten διανέμονται στο κανάλι ευρείας διανομής. Στο κανάλι του φαρμακείου, ο όμιλος Σαράντης  δεν έχει δικά του προϊόντα. Έχει ωστόσο παρουσία μέσω της κατηγορίας συμπληρωμάτων διατροφής με τα σήματα Lanes και Ortisan.

Οι φόρμουλες και οι συσκευασίες των προϊόντων της νέας σειράς βασίζονται στις αρχές της βιωσιμότητας. Απαντώντας στις αναδυόμενες τάσεις που θέλουν τους καταναλωτές να στρέφονται σε προϊόντα εταιρειών που επενδύουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στην αλυσίδα παραγωγής. Προσφέρει  λοιπόν οικολογικές και επαναγεμιζόμενες κάψουλες πλήρως ανακυκλώσιμες.

Σε σχετική ανακοίνωση της,  η εταιρεία τόνισε ότι  η εταιρεία, όλα τα προϊόντα Clinea αναπτύχθηκαν και παράγονται στις σύγχρονες παραγωγικές εγκαταστάσεις του ομίλου στα Οινόφυτα, κάτω από αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας, vegan friendly, με άρωμα χωρίς αλλεργιογόνα και βιώσιμες πρώτες ύλες.

Σε λίγο καιρό άλλωστε ο όμιλος αναμένεται να ανακοινώσει  αποτελέσματα για το 2022, έχοντας πετύχει κατά τη διάρκεια του εννιαμήνου πωλήσεις 327,27 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 9,95%, με μειωμένα EBITDA κατά 8,32% στα 35,48 εκατ. ευρώ και περιθώριο EBITDA 10,84% από 13% στο εννεάμηνο του προηγούμενου έτους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ: