Μετά από αρκετές ημέρες χάους στα αεροδρόμια, οι Βρετανοί κατάφεραν να διορθώσουν το τεχνικό πρόβλημα που προκάλεσε χιλιάδες ακυρώσεις πτήσεων
Ο επικεφαλής της βρετανικής Εθνικής Υπηρεσίας Εναέριας Κυκλοφορίας δήλωσε πως δεν θα επαναληφθεί, αλλά η ζημιά που προκλήθηκε ήταν τεράστια.
Κι αυτό γιατί χιλιάδες επιβάτες αποκλείστηκαν στο εξωτερικό μετά την ακύρωση τη Δευτέρα 1500 πτήσεων από και προς την Βρετανία, ενώ η διατάραξη των προγραμμάτων συνεχίστηκε και την Τρίτη.
Το γεγονός ότι πρόκειται για περίοδο αιχμής στις μετακινήσεις των ταξιδιωτών σημαίνει ότι σε αυτούς που επηρεάστηκαν δεν προσφέρονται εναλλακτικές πτήσεις για μέρες.
Ποιο ήταν το πρόβλημα – πως λύθηκε
Ο διευθύνων σύμβουλος της NATS Μάρτιν Ρολφ σημείωσε ότι το τεχνικό πρόβλημα προκλήθηκε από σχέδιο πτήσης που δεν ήταν “επαρκώς τυπικό”.
Το πρόβλημα αυτό έχει έκτοτε διορθωθεί, υπογράμμισε. “Εργαστήκαμε απίστευτα σκληρά από την ώρα που αποκαταστήσαμε τη λειτουργία της υπηρεσίας τη Δευτέρα για να εξασφαλίσουμε ότι αυτού του είδους το περιστατικό δεν θα μπορεί να προκύψει ξανά”, δήλωσε σήμερα στο BBC.
Οι επικρίσεις της Ryanair – Τι λέει Ο επικεφαλής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA)
Η Ryanair επέκρινε την NATS ότι δεν διέθετε εφεδρικό σύστημα. Οι αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται τώρα να βοηθήσουν για την επιστροφή των ταξιδιωτών.
Ο Ρολφ πρόσθεσε ότι η NATS προσπαθεί να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες.
“Βρισκόμαστε σε απίστευτα στενή συνεργασία μαζί τους για να διασφαλίσουμε ότι τους βοηθάμε να ανακάμψουν όσο πιο γρήγορα μπορούν και όσο πιο αποτελεσματικά μπορούν”, κατέληξε.
Ο επικεφαλής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA) Γουίλι Γουόλς δήλωσε παράλληλα σήμερα στο BBC ότι το κόστος του προβλήματος αυτού για τις αεροπορικές εταιρείες είναι πιθανόν να φτάσει περί τα 100 εκατομμύρια στερλίνες (περίπου 116 εκατομμύρια ευρώ).