11.4 C
Athens
Σάββατο, 25 Ιανουαρίου, 2025

Τηλεόραση:  Εντυπωσιακές διακυμάνσεις στην τηλεθέαση των νέων ηλικιών 18-24 – Τα προγράμματα που τους παθιάζουν 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ:

Οι μετρήσεις της Nielsen για την εβδομάδα 18-24 Νοεμβρίου παρουσίασαν αξιοσημείωτες διακυμάνσεις στο νεανικό κοινό, με ορισμένες εκπομπές να καταγράφουν ακραίες διαφορές σε διαδοχικές ημέρες. Τα στοιχεία αυτά είναι καθοριστικά για τη διανομή διαφημιστικών κονδυλίων και την απασχόληση στον οπτικοακουστικό τομέα.

Οι μεγάλες διαφορές

Εντύπωση προκαλούν οι μεγάλες διαφορές στα ποσοστά τηλεθέασης μεταξύ διαδοχικών ημερών. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το “Ρουκ Ζουκ” του ΑΝΤ1, που είδε το ποσοστό του στο ανδρικό κοινό 18-24 να πέφτει από 31,6% σε 2,6% μέσα σε μία ημέρα, και η εκπομπή “Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου” του ΣΚΑΪ, που σημείωσε πτώση από 26% σε 1% στο γυναικείο κοινό της ίδιας ηλικιακής ομάδας.

Αξιοσημείωτη είναι η περίπτωση της “Πρώτης εικόνας” του ΣΚΑΪ, που κατέγραψε 100% τηλεθέαση στο ανδρικό κοινό 18-24 σε μία ημέρα, ενώ είχε μηδενική τηλεθέαση τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας. Παρόμοια διακύμανση παρουσίασε και η εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα” του ΑΝΤ1 στο γυναικείο κοινό, με ποσοστό 33,8% μία ημέρα και 0% τις υπόλοιπες.

Τα δημόσια κανάλια επίσης παρουσίασαν υψηλά ποσοστά σε συγκεκριμένες εκπομπές, με την ΕΡΤ3 να σημειώνει 46,3% με το “Μικρά κράτη της Ευρώπης” και την ΕΡΤ2 να φτάνει το 61% με τη “Μεσόγειο” στο γυναικείο κοινό 18-24 ετών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ: