25.9 C
Athens
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

θρίλερ στη Βουλή. Ο Παπάς εξέθεσε την Τσαπανίδου για την τηλεδιοίκηση, με έγγραφο που κατέθεσε

Μια απλή κίνηση  ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Παππάς κατάφερε να φέρει πανικό μέσα στα έδρανα της Βουλής και να κλείσει το στόμα της  εκπροσώπου του κόμματος του, της κας Τσαπανίδου που νωρίτερα είχε υποστηρίξει τα ακριβώς αντίθετα.

Κατέθεσε έγγραφα που αποδεικνύουν με παραστατικό τρόπο πως  στην Λάρισα από τον Νοέμβριο του 2022 υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης και πως ήταν υποχρεωτικό για τους σταθμάρχες να προχωρούν σε αυτόματη χάραξη πορείας με την χρήση του ηλεκτρονικού πίνακα.

Αυτό άλλωστε υπογράμμισε και ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης κατά την τοποθέτησή του στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου την Τετάρτη .

Ο κος Γεραπετρίτης τόνισε πως από τον Νοέμβριο του 2022 στην Λάρισα λειτουργούσε πλήρως το σύστημα τηλεδιοίκησης και πως το μοιραίο βράδυ «Έπρεπε να έχει γίνει αυτόματη χάραξη πορείας μέσω τηλεδιοίκησης. Ήταν υποχρέωση που είχε επιβάλει ο ΟΣΕ στις 23.12.2022. Δεν έγινε όμως. Προφανώς ήταν προσωπική επιλογή του σταθμάρχη».

Παράλληλα σημείωσε την παραβίαση και των τεσσάρων δικλίδων ασφαλείας, οι οποίες είναι η παρουσία άλλων δύο σταθμαρχών που δεν βρίσκονταν στην θέση τους, αυτόματη χάραξη που έπρεπε να γίνει και δεν έγινε, ο επιτόπιος έλεγχος των κλειδιών και τέλος η παρακολούθηση του πίνακα.

«Έπρεπε να είναι πάνω στον πίνακα. Αν ήταν θα είχε στη διάθεσή του 10 λεπτά, για να δει ότι το τρένο κατευθυνόταν σε λάθος γραμμή», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός.

Στοιχεία που αποδεικνύουν πως δεν είναι όλα όπως θέλουμε να φαίνονται.

Αν λοιπόν όλα τα παραπάνω ήταν καθοδηγημένα σωστά,  ειδικά στην περίπτωση της πορείας «Λάρισας προς βορρά» σημειώνεται στο §2δ πως «Στις περιπτώσεις όπου οι σταθμάρχες αναγκάζονται να μεταθέσουν τις αλλαγές με τον κλειθροδιακόπτη κάθε αλλαγής χωριστά, απαιτείται η ιδιαίτερη προσοχή τους κατά τη διεξαγωγή αυτής της διαδικασίας».

Ωστόσο, το δεύτερο έγγραφο που προσκόμισε ο κ. Παππάς με 23.12.2022 αναφέρει ότι οι προβλέψεις του §2δ παύουν να ισχύουν και πως πλέον η χάραξη της διαδρομής Λάρισας – Θεσσαλονίκης θα γίνεται υποχρεωτικά με το αυτοποιημένο σύστημα.

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE