24.6 C
Athens
Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου, 2024

Τα μεγάλα λάθη της κυβέρνησης που οδήγησαν στο φιάσκο. Τι θα επικαλεστεί η διοίκηση της Αττικής Οδού

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ:

 

Η επίσημη τοποθέτηση της διοίκησης της Αττικής Οδού για τα όσα συνέβησαν το πρωί της Δευτέρας με τον εγκλωβισμό δεκάδων οδηγών για πάνω από 22 ώρες, στον αυτοκινητόδρομο, θα γίνει τις επόμενες ώρες, μετά την επάνοδο της ομαλής κυκλοφορίας και της αποκατάστασης των προβλημάτων.

Οι ανακοινώσεις αναμένονται  με τα στελέχη της Αττικής Οδού να δίνουν την εικόνα για τα όσα διαδραματίστηκαν από το απόγευμα της Κυριακής πριν την επέλαση της κακοκαιρίας, μέχρι και σήμερα.

Αυτό που σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να επικαλεστεί η Αττική Οδός είναι ότι την Κυριακή στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με την ηγεσία της Πολιτικής Προστασίας ζητήθηκε από τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστο Στυλιανίδη να απαγορευτεί από το απόγευμα της Κυριακής η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων στην Εθνική Οδό και την Αττική Οδό, κάτι που ωστόσο δεν έγινε δεκτό, με το επιχείρημα ότι αυτό θα δημιουργούσε πρόβλημα στην τροφοδοσία των καταστημάτων της Αττικής.

Τη Δευτέρα στις 8 το πρωί,  τα ειδικά συνεργεία της Αττικής Οδού έριξαν αλάτι κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου, ενώ λίγο πριν τις 9, με απόφαση της Τροχαίας απαγορεύτηκε η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Π Α.Θ.Ε., και ειδικότερα από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Καλυφτάκη, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Λαμία, και από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Οινοφύτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά που βρισκόταν στα σημεία αυτά να μπουν στην Αττική Οδό μέχρι και λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, όπου η Τροχαία αποφάσισε να προχωρήσει στην διακοπή της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων και στην Αττική Οδό.

Μέσα στις  5 ώρες (που μεσολάβησαν μεταξύ στην απαγόρευση της κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό και στην απαγόρευσης της κυκλοφορίας στην Αττική Οδό), πέρασαν από τον αυτοκινητόδρομο περί τα 5.500 βαρέα οχήματα.

Αυτό, σύμφωνα με στελέχη της κοινοπραξίας, είχε ως αποτέλεσμα να μπλοκάρει ο αυτοκινητόδρομος, ενώ όπως ανακοίνωσε η Αττική Οδός, νταλίκες δίπλωσαν στη σύνδεση της σήραγγας Βριλησσίων με την Περιφερειακή Υμηττού και στην περιοχή του Γέρακα στο ρεύμα προς Ελευσίνα, με αποτέλεσμα να έχουν κλείσει κάθετα τον δρόμο και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Συνεπεία αυτής της κατάστασης τα εκχιονιστικά μηχανήματα που δεν μπορούσαν να προσπεράσουν, επιχειρούν με ανάποδη κίνηση με αποτέλεσμα να καθυστερεί η διέλευσή τους.

Μάλιστα στα επιχειρήματά τους αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να επαναλάβουν ότι τόσο την Αττική Οδό όσο και σε όλους τους οδικούς άξονες, κανένας παραχωρησιούχος και καμμία εταιρία, δεν μπορεί να αποφασίζει την άρση κυκλοφορίας οχημάτων, πέραν της Τροχαίας.

Τα στελέχη της Αττικής Οδού αναμένεται, τέλος να επικαλεστούν το γεγονίος ότι εδώ και 20 περίπου χρόνια που υφίσταται ο αυτοκινητόδρομος, δεν έχουν σημειωθεί ανάλογα γεγονότα, ενώ ακόμη και πέρυσι που σημειώθηκαν έντονες χιονοπτώσεις στην Αθήνα, δεν σημειώθηκε κανένα απολύτως πρόβλημα στην κυκλοφορία των οχημάτων κατά μήκος του οδικού άξονα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την ευθύνη για την λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητοδρόμου έχουν οι ATTIKΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΕ στην οποία συμμετέχουν η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις με ποσοστό 52%, με 28% η ABAΞ και με ποσοστό 20% η γαλλική EGIS.

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος

Στον απόηχο των εξελίξεων, υπέβαλλε χθές,  την παραίτησή του στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. ο κ. Βασίλειος Χαλκιάς, Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, από την ίδρυσή της το 1999.

“Προ ολίγου διασφαλίστηκε η ασφαλής απομάκρυνση και των τελευταίων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό”, ανέφερε ο κ. Χαλκιάς στην επιστολή του.

“Ως όμως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου. Ήταν τιμή μου που υπηρέτησα τις ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. σε αυτό το εμβληματικό έργο της Αττικής Οδού”, προσθέτει.

Το Διοικητικό Συμβούλιο αφού ευχαρίστησε τον κ. Β. Χαλκιά για την 20ετή του προσφορά στην εταιρεία έκανε δεκτή την παραίτησή του και αποφάσισε την ανάληψη και άσκηση των καθηκόντων του κ. Β. Χαλκιά, από τον κ. Αριστοφάνη Παπαδημητρίου, Διευθυντή Κυκλοφορίας της εταιρείας, μέχρι την επιλογή νέου Διευθύνοντος Συμβούλου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

H Μαριάννα Λάτση “μπήκε” στην Αττική Οδό. Η συμφωνία με τον Γ. Περιστέρη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Σε μια σημαντική επενδυτική κίνηση προχώρησε το Latsco Family Office, συμφερόντων της Μαριάννας Λάτση,...

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: “Κλείδωσε” το δάνειο ύψους 2,7 δισ. ευρώ για την Αττική Οδό. Ποιες τράπεζες και πως θα χρηματοδοτήσουν το έργο

Εγκρίθηκε στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το κοινοπρακτικό δάνειο ύψους 2,7 δισ. ευρώ για την χρηματοδότηση...

Χρυσορυχείο η Αττική Οδός! Νέα αύξηση εσόδων και κυκλοφορίας το 9μηνο. Πόσα οχήματα περνούν καθημερινά από τα διόδια

Σε χρυσορυχείο έχει εξελιχθεί η Αττική Οδός που παρουσίασε άνοδο της τάξης του 10%...