25.9 C
Athens
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

Super Market: Σοβαρές απώλειες στις πωλήσεις τον Μάρτιο και συνεχίζονται τον Απρίλιο

 

 

Πλήρη αλλαγή  δεδομένων στην αγορά της λιανικής πώλησης τροφίμων, κυρίως απο  τα Super  Market παρουσιάζονται  τον Φεβρουάριο,οι οποίες  εντάθηκαν τον Μάρτιο και συνεχίζονται τον Απρίλιο.  Τα κόστη των αλυσίδων  είναι πολύ αυξημένα στους τομείς της ενέργειας, των μεταφορικών, των πρώτων υλών και άλλων ανελαστικών δαπανών. Ταυτόχρονα  εμφανίζεται κάμψη της ζήτησης στο σύνολο της αγοράς, η οποία απορρέει από τις πληθωριστικές πιέσεις που καταγράφονται τους τελευταίους μήνες.

Οι απώλειες  στις μεγαλύτερες αλυσίδες

Το σύνολο των μεγαλύτερων αλυσίδων της αγοράς κινήθηκε πτωτικά κατά τον Μάρτιο του 2022. Οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη έχασαν 2%-3% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες πωλήσεις του Μαρτίου του 2021. Η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε σημαντικές απώλειες και οι πωλήσεις της υποχώρησαν σε ποσοστό 8%-10%, τα My market απώλεσαν ποσοστό 3,5%-4%, ο Μασούτης 4,6%-5%, ο Γαλαξίας 9%-10%, τα Market In 12%-14% και ο Κρητικός 2%-3%. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο και για απώλειες που κατέγραψε η Lidl, στα επίπεδα του 6%-8%  κατά την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Στα προαναφερόμενα ποσοστά θα πρέπει να υπολογιστεί και ο πληθωρισμός στα τρόφιμα, ο οποίος κινείται στα επίπεδα του 5%, γεγονός που ενισχύει ακόμη περισσότερο τις απώλειες για τις αλυσίδες.

Συνολικά η αγορά για τον Μάρτιο υπολογίζεται ότι έχασε – αμιγώς από την μείωση της κατανάλωσης – ποσοστό πωλήσεων που υπερβαίνει το 4% τον φετινό Μάρτιο και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, και η κατάσταση δεν δείχνει καλύτερη τον Απρίλιο. Ενα ποσοστό που σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικά μεγαλύτερο με τον συνυπολογισμό του πληθωρισμού στα τρόφιμα..

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE