26.1 C
Athens
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

Super Market:  Πτώση πωλήσεων το Δεκέμβριο. Έκπληξη μεγάλης ανόδου τα ζυμαρικά και το Τσάι

 

Πτώση κατέγραψαν τον Δεκέμβριο του 2021 oi πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων,  (Souper Market).  όπως προκύπτει από στοιχεία της Nielsen IQ. Εξαίρεση τα ζυμαρικά, το τσάι, τα αφεψήματα κλπ

Ο Δεκέμβριος αποτελεί μήνα με ιδιαίτερη βαρύτητα για τον κλάδο, των τροφίμων καθώς κατά την διάρκειά του πραγματοποιείται πάνω από το 10% του ετήσιου τζίρου.

Το καταναλωτικό κοινό στράφηκε σε άλλα προϊόντα εκτός των βασικών αγαθών, όπως τα ρούχα και τα παπούτσια, οι ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, τα οποία αγόρασε μέσα από τα σούπερ μάρκετ. Τα συγκεκριμένα προϊόντα διακινούνται κατά κόρον μέσα από τα καταστήματα Σκλαβενίτης, που διατηρεί μεγάλη γκάμα τέτοιων προϊόντων στα υπερμάρκετ άνω των 2.500 τ.μ. Επίσης και η Lidl είναι ένα από τα σούπερ μάρκετ που διατηρεί δυναμική με τα προϊόντα αυτά στα καταστήματά της.

Eνδεικτικό είναι ότι μεταξύ των μεγάλων κατηγοριών προϊόντων όπως τα τρόφιμα-ποτά, είδη ατομικής περιποίησης, προϊόντα Bazaar – ήτοι προϊόντα ένδυσης, υπόδησης, συσκευές – σημείωσαν τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης με 14,9%, ενώ μόνο την τελευταία εβδομάδα του Δεκεμβρίου η αύξηση των πωλήσεων έφτασε στο 39,9%.

Ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά:  Πτώση 2,4%

Σε ό,τι αφορά τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά (  σακουλάκι ρύζι, μπλούζα, τετράδιο κλπ) η πτώση κινήθηκε στο 2,4%.   Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων το γεγονός αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πιο συγκρατημένη συνολική ζήτηση για την κατηγορία των τροφίμων και ποτών, τα οποία κινήθηκαν πτωτικά με ποσοστό 2,9% μειωμένες πωλήσεις σε αξία.     Ταυτόχρονα όλες τις εβδομάδες του Δεκεμβρίου τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά κατέγραψαν αρνητική τάση, με εξαίρεση την τελευταία εβδομάδα (27/12-02/01), στην οποία σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 5,1%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (28/12-03/01), γεγονός που οφείλεται στο ότι η φετινή εβδομάδα είχε μία επιπλέον ημέρα λειτουργίας των καταστημάτων τροφίμων. Σε ό,τι αφορά τα φρέσκα επί ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν αρνητική τάση, στο -0,9% για το σύνολο του μήνα.

Τα ζυμαρικά με διψήφιο ποσοστό αύξησης πωλήσεων

Τα ζυμαρικά, τον τελευταίο μήνα του έτους παρουσίασαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων στο +19,5%. Υπερδιπλάσιο από αυτόν που σημείωσαν για το σύνολο του έτους, ενώ η πολύ καλή απόδοση της κατηγορίας του τσαγιού κα των αφεψημάτων τον μήνα αυτό στο +9,8% κατάφερε να συγκρατήσει την αρνητικά κινούμενη ετήσια πορεία της κατηγορίας (-1,1%).

Στα αγαθών προσωπικής υγιεινής και περιποίησης – βαφές μαλλιών ή καλλυντικά – έκαναν βουτιά στις πωλήσεις τους κατά 20,8% και 35,9% αντίστοιχα, καθώς φέτος τον μήνα Δεκέμβριο δεν ίσχυαν τα περιοριστικά μέτρα του 2020, που είχαν ευνοήσει τις συγκεκριμένες

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE