Την επερχόμενη τραγωδία λίγο πριν συμβεί φαίνεται ότι συνειδητοποιήσε ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας.
Όταν κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά πήρε τηλέφωνο συνάδελφό του για να μάθει αν κινείται στην ίδια γραμμή. Το τηλεφώνημα αυτό που ήταν το τελευταίο του συγκεκριμένου μηχανοδηγού δεν απέδωσε όμως καρπούς.
Ο συνάδελφος που πήρε τηλέφωνο δεν ήταν τελικά στο εμπορικό τρένο που κινείται στην ίδια γραμμή. Λίγο μετά ήρθε η μοιραία σύγκρουση με το φονικό αποτέλεσμα.
Την πληροφορία για το τηλεφώνημα του μηχανοδηγού έδωσε ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Υπαλλήλων ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θωμάς Χαχάμης.
O αρμόδιος εισαγγελέας έχει ήδη δώσει εντολή να ανοίξουν όλα τα τηλέφωνα των εμπλεκομένων για να φανεί τι και πότε ειπώθηκε. Έτσι θα χυθεί άπλετο φως στην αλληλουχία των γεγονότων που προηγήθηκαν του δυστυχήματος
Νέα ηχητικά ντοκουμέντα που σοκάρουν
Σοκάρουν στο μεταξύ τα νέα ηχητικά ντοκουμέντα που ήρθαν στο φώς της δημοσιότητας για το δυστύχημα στα Τέμπη. Σε αυτά ακούγεται ο μοιραίος σταθμάρχης σε συνομιλία του με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας και τον σταθμάρχη Νέων Πόρων να λέει “Πρέπει να έχουμε τράκα”.
Στους διαλόγους φαίνεται η αγωνία του ρυθμιστή να μάθει σε ποια γραμμή έστειλε ο σταθμάρχης την επιβατική αμαξοστοιχία. Οι απαντήσεις του δείχνουν πως δεν έχει αίσθηση του τί έχει κάνει.
Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης παραδέχτηκε πως λόγω φόρτου εργασίας δεν ανέφερε στον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας σε ποιά γραμμή τον έστειλε. Για την παράλειψη του αυτή επικαλέστηκε φόρτο εργασίας.
“Ο ένας τρόπος ήταν με το ραδιοτηλέφωνο, να αναφέρω ότι κινείται σε διπλή γραμμή ανόδου. Ο άλλος τρόπος ήταν να του δώσω υπόδειγμα 1001 που θα έγραφα: “κυκλοφορείτε σε διπλή γραμμή ανόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων”. Λόγω του φόρτου εργασίας εκείνη την ώρα δεν πρόλαβα να κόψω το 1001 και ξέχασα να του το διαβιβάσω και με το ραδιοτηλέφωνο” ήταν η χαρακτηριστική δήλωση του.