Camper εκδοχή του Enyaq iV δημιούργησε μια ομάδα 29 φοιτητών της ακαδημίας Scoda . Την πρωτότυπη ιδέα δημοσίευσε η εταιρεία στο διαδίκτυο που θα μπορούσε να πάρει κάποια στιγμή… σάρκα και οστά.
Σε γενικές γραμμές το σκίτσο μοιάζει στο μεγαλύτερο βαθμό με το δημοφιλές ηλεκτρικό μοντέλο, στην κλασική του μορφή. Όταν όμως αρχίσει κανείς να παρατηρεί το σχήμα του εικονιζόμενου οχήματος και ειδικά στο πίσω μέρος, διαπιστώνει πως η οροφή είναι ανυψωμένη. Άρα αντιλαμβάνεται ότι κάτι διαφορετικό συμβαίνει εδώ.
Και αν περάσουμε στο εσωτερικό, ενώ στο εμπρός μέρος η κονσόλα και τα καθίσματα παραμένουν αυτούσια, τα πίσω έχουν τη δυνατότητα να μετατραπούν σε κρεβάτι. Επίσης, ο χώρος αν και μικροσκοπικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως γραφείο. Τα δε συρτάρια αποδεικνύονται ιδιαίτερα χρήσιμα και πρακτικά για μικροαντικείμενα και αποσκευές για εκδρομές ολίγων ημερών.
Ανάλογες προσπάθειες compact αυτοκινούμενων που βασίζονται σε συμβατικά μοντέλα, τείνουν να γίνουν μόδα, μια και η ζήτηση για την κατηγορία αυξάνεται. Δεν αποκλείεται να δούμε και άλλα παρόμοια τροχόσπιτα από την Skoda και όχι μόνο.
Άλλωστε είναι γνωστό πως πλέον σε νεότερες ηλικίες είναι προτιμότερες οι διακοπές σε camping παρά σε ξενοδοχειακές μονάδες σύμφωνα με τα έξοδα που έχουν να αντιμετωπίσουν .
Επιπλέον, ένα τέτοιο υβριδικό μοντέλο θα εξασφάλιζε μια πιο ήρεμη ζωή σε νομάδες που περιπλανιούνται σε όλων των κόσμο. Ίσως να ήταν πιο βιώσιμο γι αυτούς μέχρι να βρουν μια πιο σταθερή κατοικία.
Σίγουρα είναι πρωτοπορία ένα τέτοιο μοντέλο που αν πραγματοποιηθεί θα ζηλέψουν κι άλλες εταιρείες αυτοκινήτων και γιατί όχι να εξελιχθεί σε κάτι ακόμα καλύτερο.