25.8 C
Athens
Δευτέρα, 24 Ιουνίου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

Οι 4 ταινίες της Εβδομάδας:   H λαμπερή Τζένιφερ Λόπεζ υποδύεται  τον εαυτό της, σε τέλεια φόρμα

 

 

oi-nees-tainies-tis-evdomadas-apo-ton-aimilio-charmpi-561712216

 

 

Παντρέψου Με ★★
ΚΟΜΕΝΤΙ (2022)
Σκηνοθεσία: Κατ Κόιρο
Ερμηνείες: Τζένιφερ Λόπεζ, Οουεν Γουίλσον, Maluma

Η πάντα λαμπερή Τζένιφερ Λόπεζ υποδύεται ουσιαστικά τον εαυτό της, στον ρόλο της Κατ Βαλντέζ, μιας σούπερ σταρ της ποπ, η οποία ετοιμάζεται να παντρευτεί τον Λατίνο, επίσης μουσικό αστέρα, Μπαστιάν (Maluma), όταν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή μαθαίνει πως εκείνος την έχει προδώσει. Πληγωμένη αλλά δυναμική, παίρνει την αυθόρμητη απόφαση να παντρευτεί τον παντελώς άγνωστό της Τσάρλι Γκίλμπερτ (Οουεν Γουίλσον), έναν χωρισμένο καθηγητή μαθηματικών, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με λάμψη και σόουμπιζ.

Το παλαβό σενάριο που θυμίζει κάτι από το «Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ» και άλλες παρόμοιες ταινίες, κρύβει μέσα του αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία, γύρω από τη διασημότητα και κυρίως τον κόσμο των κοινωνικών δικτύων, εκεί όπου οι σημερινοί αστέρες ζουν βασικά το δικό τους 24ωρο ριάλιτι. Η ίδια η Τζένιφερ Λόπεζ, σε τέλεια φόρμα, είναι όπως είπαμε ο εαυτός της, ενώ και ο Οουεν Γουίλσον κάνει το κλασικό νευρωτικό του νούμερο, σε ένα φιλμ που πάντως θα είχε υψηλότερο ταβάνι αν ήταν λιγότερο προβλέψιμο και γλυκανάλατο.

Φυσικό Φως ★★★
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΔΡΑΜΑ (2021)
Σκηνοθεσία: Ντένες Νάγκι
Ερμηνείες: Φέρεντς Σάµπο, Λάζλο Μπάικο, Τάµας Γκάρµπατς

Το πολλά υποσχόμενο ντεμπούτο του Ούγγρου Ντένες Νάγκι μάς ταξιδεύει πίσω στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, εκεί όπου χιλιάδες συμπατριώτες του υπηρέτησαν ως δυνάμεις κατοχής για λογαριασμό των ναζί στα κατακτημένα ρωσικά εδάφη. Ο Σέμετκα, ένας χαμηλόβαθμος αξιωματικός, ερευνά μαζί με την ομάδα του τα χωριά της περιοχής για κρυμμένους αντάρτες, όταν θα ζήσει μια εμπειρία που τον αφήνει συγκλονισμένο και γεμάτο τύψεις.

Αυτά τα συναισθήματα βέβαια δεν τα βλέπουμε ουσιαστικά ποτέ στο σταθερά ανέκφραστο πρόσωπο του πρωταγωνιστή Φέρεντς Σάμπο, γίνονται ωστόσο με ξεκάθαρο τρόπο αντιληπτά από τον προσεκτικό θεατή. Ο Νάγκι από την πλευρά του δίνει μεγάλη σημασία στην κινηματογράφηση της φύσης, των γυμνών δέντρων, του ποταμού, του παγωμένου τοπίου γενικότερα μέσα στο οποίο οι άνθρωποι, στρατιώτες και άμαχοι, καλούνται να επιβιώσουν –και σε ένα βαθμό να συμβιώσουν– ριγμένοι εκεί από το παράλογο του πολέμου.

Στην περίπτωση των δεύτερων βέβαια υπάρχει ο πόνος, η πείνα και η απελπισία καθώς τα ζώα τους κατάσχονται και οι σοδειές τους αρπάζονται από τους κατακτητές, ενώ και η ίδια η ζωή τους έχει μικρή αξία. Ο ανθρωπισμός εδώ είναι σκληρός, ακολουθώντας τη σχεδόν νατουραλιστική εικονοποιία και τους ελάχιστους διαλόγους· η δε φρίκη του πολέμου μένει σχεδόν πάντα εκτός πλάνου, είναι όμως διαρκώς παρούσα, δημιουργώντας ατμόσφαιρα απειλής, αν όχι καθαρού τρόμου.

 

Εγκληµα στον Νείλο ★★
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ (2022)
Σκηνοθεσία: Μάθιου Βον
Ερμηνείες: Κένεθ Μπράνα, Γκαλ Γκαντότ, Ανέτ Μπένινγκ

Επειτα από συνεχόμενες αναβολές λόγω πανδημίας, η δεύτερη κατά σειράν περιπέτεια του Ηρακλή Πουαρό με πρωταγωνιστή τον Κένεθ Μπράνα φτάνει στις αίθουσες. Αυτή τη φορά πρόκειται για την κλασική ιστορία που διαδραματίζεται στην Αίγυπτο, όταν κάποιοι βίαιοι θάνατοι αναστατώνουν τους επιβαίνοντες ενός πολυτελούς ατμόπλοιου και ο θρυλικός Βέλγος ντετέκτιβ αναλαμβάνει δράση. Η εισαγωγική σκηνή με τον νεαρό Πουαρό στα χαρακώματα του Α΄ Παγκόσμιου Πολέμου είναι σίγουρα εξαιρετική, ωστόσο πέραν τούτου ελάχιστα αξίζει να κρατήσει κανείς από ένα λαμπερό μεν, αλλά φανερά διεκπεραιωτικό φιλμ, με μοναδικό στόχο το ταμείο.

 

 

Τελευταίοι και Πρώτοι Ανθρωποι ★★½
ΣΙΝΕΦΙΛ (2020)
Σκηνοθεσία: Γιόχαν Γιόχανσον
Αφήγηση: Τίλντα Σουίντον

Ο πρόωρα χαμένος συνθέτης Γιόχαν Γιόχανσον («H άφιξη») πρόλαβε να ολοκληρώσει το μοναδικό του φιλμ, έναν πειραματικό ύμνο στη μουσική και την αρχιτεκτονική, ο οποίος αποτελεί ταυτόχρονα προφητεία και προειδοποίηση για το μέλλον. Κινηματογραφώντας σε ασπρόμαυρο κοντράστ μια σειρά από μνημειώδη γλυπτά της εποχής του Τίτο στην πρώην Γιουγκοσλαβία, ο Γιόχανσον επενδύει τις εικόνες του με ατμοσφαιρική μουσική αλλά και την υποβλητική αφήγηση της Τίλντα Σουίντον. Η τελευταία μιλάει ως εκπρόσωπος των «τελευταίων ανθρώπων», οι οποίοι δισεκατομμύρια χρόνια στο μέλλον, στέλνουν ένα μήνυμα στους σημερινούς κατοίκους της Γης.

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE