Στην Ελλάδα έφτασε η νέα γενιά της E-Class Estate και η περιπετειώδη έκδοση All-Terrain της Mercedes-Benz E-Class.
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz προχώρησε σε ανακοίνωση νέου της τιμοκαταλόγου και το ενδιαφέρον είναι τεράστιο καθώς μιλάμε για super car
Η γκάμα της νέας E-Class εμπλουτίζεται διαρκώς και οι νέες ελεύσεις αφορούν τις πρακτικότερες εκδόσεις Estate και την crossover All-Terrain.
Με τη νέα γενιά του μοντέλου, η Mercedes-Benz δεν προσφέρει την προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων και ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από τα 615 λίτρα έως τα 1.830 λίτρα σε περίπτωση που ρίξετε την πλάτη του πίσω καθίσματος.
Στις εκδόσεις με το plug-in hybrid σύστημα κίνησης, ο χώρος μειώνεται στα 460 έως 1.785 λίτρα, ενώ σε κάθε περίπτωση η πίσω πόρτα έχει ηλεκτρική λειτουργία.
Σχεδιαστικά, η νέα E-Class Estate ακολουθεί την σύγχρονη προσέγγιση της γερμανικής εταιρείας και χάρη στο δυναμικό της παρουσιαστικό, είναι ικανή να κλέψει πωλήσεις από τα πιο δημοφιλή SUV. Η σφηνοειδής σχεδίαση και η οπισθοκλινής οροφή έχουν βοηθήσει στην αεροδυναμική που πλέον είναι βελτιωμένη στα 0,26 από 0,27.
Η νέα γενιά του μοντέλου έρχεται με στάνταρ πίσω αερανάρτηση για διευκόλυνση στη φόρτωση και καλύτερη διαχείριση του φορτίου, και προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με αερανάρτηση και στους δύο άξονες. Η καμπίνα της Estate έκδοσης δεν διαφέρει από αυτή της Sedan και ξεχωρίζει για την σύγχρονη αισθητική, τα ποιοτικά υλικά και τις τρεις οθόνες για ενημέρωση και ψυχαγωγία.
Η γκάμα κινητήρων της νέας E-Class Estate είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη και αποτελείται από τις εκδόσεις 200, 450, 220 d, 300 e PHEV και 300 de PHEV. Η ήπια υβριδική E 200 διαθέτει δίλιτρο μοτέρ απόδοσης 204 ίππων και 320 Nm και ακολουθεί η αντίστοιχης τεχνολογίας E 220 d με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα 197 ίππων και 440 Nm. Και οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που έχει πιο μαζεμένες διαστάσεις και είναι ελαφρύτερο.
Όσον αφορά τις plug-in hybrid έκδοσεις 300 e και 300 de, το σύστημά της αποτελείται στην πρώτη περίπτωση από ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα 204 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα 129 ίππων και μία μπαταρία χωρητικότητας 25,4 kWh. Η συνδυαστική απόδοση του επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος είναι 314 ίπποι και 550 Nm, και η ηλεκτρική αυτονομία που προσφέρει ξεπερνά τα 100 χλμ.
Η πετρελαιοκίνητη 300 de έχει επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης με θερμικό κινητήρα έναν 2λιτρο ντίζελ 197 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 129 ίππων και την ίδια μπαταρία με τη βενζινοκίνητη PHEV έκδοση (25,4 kWh). Η συνδυαστική απόδοση ξεπερνά τους 300 ίππους, όπως και η ηλεκτρική αυτονομία τα 100 χλμ.
Παράλληλα όμως με την έλευση των εκδόσεων Estate και All-Terrain, η ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes- Benz ανακοίνωσε και την έλευση νέων εκδόσεων κινητήρα για την Sedan. Αναλυτικότερα, η γκάμα της νέας E-Class Sedan εμπλουτίστηκε με την τετρακίνητη 4MATIC 200 των 204 ίππων (66.100 ευρώ), την 300 των 258 ίππων (67.900 ευρώ), την 450 4MATIC των 381 ίππων (82.700 ευρώ), την 450 d 4MATIC (85.850 ευρώ) και την πετρελαιοκίνητη plug-in hybrid 300 de (79.950 ευρώ / 82.950 ευρώ 4MATIC).
E 200 Estate: 68.350 ευρώ
E 450 Estate 4MATIC: 86.900 ευρώ
E 450 Estate 4MATIC All-Terrain: 86.900 ευρώ
E 300 e Estate: 81.800 ευρώ
E 220 d Estate: 70.270 ευρώ
E 220 d Estate 4MATIC: 72.500 ευρώ
E 220 d Estate 4MATIC All-Terrain: 75.800 ευρώ
E 300 de Estate: 83.300 ευρώ
E 300 de Estate 4MATIC: 86.300 ευρώ
E 300 de Estate 4MATIC All-Terrain: 89.900 ευρώ