26.6 C
Athens
Τρίτη, 19 Αυγούστου, 2025

Μεγιστάνας γλύτωσε την τελευταία στιγμή και δεν μπήκε στο υποβρύχιο. Τι αποκάλυψε…

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ:

Ηταν έτοιμος να συμμετάσχη στο ταξίδι του θανάτου, όμως γλύτωσε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Πρόκειται για τον αμερικανό επιχειρηματία, Τζέι Μπλουμ,  ο οποίος έλαβε ειδική έκπτωση της τελευταίας στιγμής απο τον CEO της Ocean Gate, Στόκτον Ρας.  Ηταν σε επικοινωνία με τον μεγιστάνα από τον Φεβρουάριο προσπαθώντας να τον διαβεβαιώσει για την ασφάλεια του υποβρυχίου ενώ προέβει και σε επικοινωνία με τον 19χρονο γιο του επιχειρηματία, που μοιραζόταν τις ανησυχίες του πατέρα του.

Ο Τζει Μπλουμ δημοσίευσε τα μήνυματα που αντέλλαξε με τον CEO Στόκτον Ρας, που ήταν δυστυχώς μεταξύ των θυμάτων του συμβάντος. Δηλώνει την λύπη του για την κατάληξη, ενώ εκφράζει τις σκέψεις του για το Titan μήνες πριν το τελικό ταξίδι που ο CEO ωθούσε τον ίδιο σε αγορά εισιτηρίου. Τα εισιτήρια τους αγοράστηκαν τελικά από τον Πακιστανό επιχειρηματία Σαχζάντα Νταούντ και τον 19χρονο γιο του, Σουλεμάν.

 

Οι θέσεις της τελευταίας στιγμής για το «Titan» με έκπτωση 100.000 ευρώ

Ο μεγιστάνας που απέρριψε τα εισιτήρια για τον ίδιο και τον γιο του αποκαλύπτει τα μηνύματα από τον CEO της εταιρείας, Στόκτον Ρας, που προσπαθούσε να του πουλήσει θέσεις της τελευταίας στιγμής σε μειωμένη τιμή κατά 100.000 δολάρια, γράφει η Daily Mail. Να σημειωθεί ότι ο Στόκτον Ρας ήταν ένας από τους πέντε επιβαίνοντες του «Titan», ο οποίος έχασε τη ζωή του.

Οι αμφιβολίες του επιχειρηματία που του έσωσαν τη ζωή

Ο Tζέι Μπλουμ, επενδυτής από το Λας Βέγκας, απέρριψε την πρόταση, εκφράζοντας ανησυχία για την ασφάλεια. Ο Μπλουμ μοιράστηκε κείμενα μεταξύ αυτού και του διευθύνοντος συμβούλου της OceanGate -ενός από τα θύματα του μοιραίου ταξιδιού- που δείχνουν ότι του προσφέρθηκε την τελευταία στιγμή μειωμένη τιμή 150.000 δολαρίων το άτομο – 100.000 δολάρια κάτω από τη συνήθη τιμή των 250.000 δολαρίων.

O Τζέι Μπλουμ με τον γιο του όμως απέρριψαν πάλι το ταξίδι με το μοιραίο υποβρύχιο Titan.Ο μεγιστάνας περιέγραψε τη θλίψη του για τον θάνατο του Ρας και των υπόλοιπων επιβατών, αναρτώντας στον λογαριασμό του στο Facebook τις σκέψεις του και αποσπάσματα από τις συνομιλίες του με τον Ρας.

 

Οι αναρτήσεις του επιχειρηματία μετά την τραγική κατάληξη

Ο Τζέι Μπλουμ δήλωσε : «Αποφάσισα λοιπόν να μοιραστώ μερικά από τα μηνύματά μου με τον Στόκτον Ρας, τον διευθύνοντα σύμβουλο και ιδρυτή της OceanGate, της εταιρείας που κατασκεύασε και λειτούργησε το υποβρύχιο το οποίο όλοι παρακολουθούσαμε την τελευταία εβδομάδα», γράφει στην ανάρτησή του.

Στη συνέχεια ανέφερε: «Εξέφρασα τις ανησυχίες μου για την ασφάλεια και ο Στόκτον μού είπε: “Αν και προφανώς υπάρχει κίνδυνος, είναι πολύ πιο ασφαλές από το να πετάς με ελικόπτερο ή ακόμα και από καταδύσεις”. Ήταν απόλυτα πεπεισμένος ότι ήταν ασφαλέστερο από το να διασχίζεις τον δρόμο. Είμαι βέβαιος ότι πίστευε πραγματικά αυτό που έλεγε. Αλλά έκανε μεγάλο λάθος».

Τον Φεβρουάριο ο Ρας ζήτησε από τον Μπλουμ και τον γιο του να πάνε στην κατάδυση στον Τιτανικό τον Μάιο. Και οι δύο καταδύσεις του Μαΐου αναβλήθηκαν λόγω καιρού και η κατάδυση πήρε αναβολή για τις 18 Ιουνίου, την ημερομηνία του τραγικού ταξιδιού.

Ο Μπλουμ δήλωσε: «Του είπα ότι λόγω φόρτου του προγράμματος δεν μπορούσαμε να πάμε μέχρι του χρόνου. Οι θέσεις μας πήγαν στον Σαχζάντα Νταούντ και στον γιο του».

 

Οι ανησυχίες του γιού του επιχειρηματία για την ασφάλεια του υποβρυχίου

Ο Αμερικανός μεγιστάνας είχε πει ότι ο γιος του ανησυχούσε πολύ για τους κινδύνους, μετά από συζήτηση με φίλο του. Ο Ρας επανειλημμένως είχε προσπαθήσει να καθησυχάσει τον Μπλουμ για την ασφάλεια του «Titan».

Ο Ρας μάλιστα δήλωσε: «Είμαι διατεθειμένος να έχω μια βιντεοκλήση μαζί του. Είμαι περίεργος να ακούσω τι θα έλεγαν οι απληροφόρητοι για τον κίνδυνο και αν είναι πραγματικός ή φανταστικός».

 

Οι αποδείξεις ασφαλείας που επικαλέστηκε ο CEO

Συζήτησαν για το πώς το υποβρύχιο θα αντιμετώπιζε την πίεση ή ακόμη και αν ερχόταν σε επαφή με μια φάλαινα ή ένα καλαμάρι.

Ο Ρας δήλωσε: «Αν και υπάρχει προφανώς κίνδυνος, είναι πολύ πιο ασφαλές από το να πετάς με ελικόπτερο ή ακόμη και από καταδύσεις. Δεν έχει υπάρξει καν τραυματισμός 35 χρόνια σε μη στρατιωτικά υποβρύχια».

 

Οι έρευνες για τα αίτια του δυστυχήματος

Οι έρευνες θα συνεχιστούν γύρω από τα αίτια της καταστροφής και οποιαδήποτε έρευνα ακολουθήσει θα προσπαθήσει αναμφίβολα να διαπιστώσει τι ακριβώς συνέβη στο υποβρύχιο, αναφέρει το BBC.

Το μεγάλο ερώτημα που προσπαθήσουν να απαντήσουν οι ερευνητές είναι αν η αιτία ήταν πράγματι δομική αστοχία ή κάποιος εξωτερικός παράγοντας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

ΤΙΤΑΝ: 20% Περιθώριο ανόδου μετά την αναβάθμιση από την NBG Securities. Ευκαιρίες Ανάπτυξης στις ΗΠΑ

Η NBG Securities προχώρησε σε αναβάθμιση της τιμής-στόχου για τη μετοχή της Τιτάν, θέτοντάς...

ΤΙΤΑΝ: Μεγάλες επιδόσεις στις ΗΠΑ διπλασίασαν τα κέρδη εξαμήνου. Μεγάλη αύξηση πωλήσεων

Νέα εποχή για την εταιρεία ΤΙΤΑΝ, καθώς οι ισχυρές επιδόσεις σε ΗΠΑ και Ευρώπη...

Στα ύψη το Χρηματιστήριο. Σπάει τις 1350 μονάδες. Οδηγούν Μυτιληναίος και Τιτάν

Στα ύψη εκτοξεύτηκε το Χρηματιστήριο και με οδηγούς τον  Μυτιληναίο και την Τιτάν σπάει...