Μια εντυπωσιακή τάση αναδεικνύεται στον χώρο του μάρκετινγκ, καθώς οι μισοί και πλέον Βρετανοί marketers στρέφονται στην τεχνητή νοημοσύνη για τον σχεδιασμό των εορταστικών τους καμπανιών. Σύμφωνα με νέα έρευνα της Optimizely, κορυφαίας πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, το 47% των επαγγελματιών χρησιμοποιεί την ΑΙ ως θεμελιώδες στοιχείο των χριστουγεννιάτικων καμπανιών τους, ενώ το 43% την αξιοποιεί για τη δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου.
Η έρευνα, που διεξήχθη σε δείγμα 100 επαγγελματιών μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο, αποκαλύπτει τον καταλυτικό ρόλο της τεχνολογίας στη διαμόρφωση των σύγχρονων διαφημιστικών στρατηγικών.
Νέα δεδομένα στο μάρκετινγκ
Η έρευνα αποκαλύπτει πως το 55% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση των εποχιακών τους καμπανιών.
Η τάση αυτή υποδεικνύει μια σημαντική στροφή στον τρόπο που οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν την εορταστική περίοδο, αξιοποιώντας την τεχνολογία για τη δημιουργία πιο στοχευμένων και αποτελεσματικών διαφημιστικών μηνυμάτων.
Το μέλλον της εξατομικευμένης εμπειρίας
“Τα ευρήματά μας αναδεικνύουν τον αυξανόμενο ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης το 2024″, δηλώνει η Tina Nelson, διευθύντρια στρατηγικής προϊόντων της Optimizely. Για να είναι πραγματικά αποτελεσματικές οι ψηφιακές εμπειρίες, η τεχνητή νοημοσύνη πρέπει να ενσωματωθεί σε όλο το φάσμα του μάρκετινγκ – από τις προτάσεις προϊόντων μέχρι την ανάπτυξη περιεχομένου.
Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη Nelson, θα είναι μια απρόσκοπτη και εξατομικευμένη εμπειρία για τους καταναλωτές σε κάθε σημείο επαφής.