Με δύο ακόμα πλοία ενίσχυσε τον στόλο των πλοίων της η Μαρία Αγγελικούση η οποία παρέλαβε τα νεότευκτα LNG carrier. Πρόκειται για τα πλοία «Maran Gas Kimolos» τα οποία ανήκουν στον στόλο της Maran Gas Maritime και θα φέρουν ελληνική σημαία όπως και το «Maran Gas Antibes». Ο στόλος της κ . Αγγελικούση πλέον αριθμεί 145 πλοία αυξάνοντας τη δύναμη του στόλου του Ομίλου στις αγορές LNG, δεξαμενόπλοιων και ξηρού χύδην φορτίου.
Περιλαμβάνουν έναν φιλικό προς το περιβάλλον σχεδιασμό και καινοτομίες τελευταίας τεχνολογίας, όπως μιας αποδοτικής μορφής γάστρας, δύο κινητήρες πρόωσης τελευταίας γενιάς, ένα σύστημα λίπανσης με αέρα και γεννήτριες άξονα. Το «MG Antibes ορίζει την επιχειρησιακή αριστεία» όπως ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτηση της. Το MG Antibes θα είναι μακροχρόνια ναυλωμένο στην Total Energies.
Maran Gas: Θα κατασκευαστούν ακόμα 11 νέα πλοία μέχρι το 2027
Το «Maran Gas Kimolos» παραδόθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hanwha Ocean. Είναι το πρώτο από μία σειρά 11 νεότευκτων LNG carriers τα οποία θα κατασκευάσει η Hanwha Ocean για τη Maran Gas. Η παράδοση των υπόλοιπων πλοίων αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ του 2024 και του 2027.
Maran Gas Kimolos: Ένα σύγχρονο LNG carrier, έτοιμο να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση
Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με το σύστημα πρόωσης ΜΑΝ-MEGI, το οποίο είναι ιδιαίτερα ενεργειακά αποδοτικό και περιορίζει αρκετά το φαινόμενο της ολίσθησης μεθανίου σε σύγκριση με τις υπόλοιπες μηχανές διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG. Σε συνδυασμό με άλλες σχεδιαστικές βελτιστοποιήσεις και συστήματα ενεργειακής αποδοτικότητας, το “Maran Gas Kimolos” αποτελεί ένα σύγχρονο LNG carrier, έτοιμο για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ναυτιλία στο μέτωπο της αποανθρακοποίησής της.
Το «Maran Gas Antibes», αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης παραγγελίας του Ομίλου με τη SHI, η οποία περιλαμβάνει τέσσερα VLCC διπλού καυσίμου LNG και τρία LNG carriers. Το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου παραδόθηκε από τη Samsung Heavy Industries (SHI) στις 20 Σεπτεμβρίου.
Η ονοματοδοσία των πλοίων
Η ονοματοδοσία του πλοίου, όπως και του αδελφού του «Maran Gas Nice» έγινε μέσα στο καλοκαίρι στο ναυπηγείο Geoje Island της Νότιας Κορέας. Το «Maran Gas Nice» περιλαμβάνει τα υψηλότερα πρότυπα σχεδιασμού και κατασκευής με εξαιρετικές λειτουργικές επιδόσεις, είναι φιλικό προς το περιβάλλον, έχει σχεδιασμό και καινοτομίες αιχμής, όπως της αποτελεσματικής μορφής του κύτους, του συστήματος λίπανσης αέρα, των γεννητριών αξόνων και των κινητήρων πρόωσης τελευταίας γενιάς με την υψηλότερη απόδοση και μειωμένη ολίσθηση μεθανίου.
Όπως είχε διευκρινίσει η εταιρεία, τα ονόματα «Nice» και «Antibes», που δόθηκαν στα πλοία, επιβεβαιώνουν τους ιστορικούς δεσμούς μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας και ισχυροποιούν την σχέση μεταξύ του ομίλου της Μαρίας Αγγελικούση και της ναυλώτριας εταιρείας Total Energies.
Μεγάλη συμφωνία με το ναυπηγείο Seatrium στη Σιγκαπούρη
Νωρίτερα μέσα στο καλοκαίρι, ο Όμιλος Αγγελικούση είχε υπογράψει μία μεγάλη συμφωνία με το ναυπηγείο Seatrium στη Σιγκαπούρη για επισκευές και μετασκευές πλοίων.
Το διετές συμβόλαιο, το οποίο περιλαμβάνει και option μονετούς ανανέωσης, αφορά την επισκευή 10-15 πλοίων σε ετήσια βάση. Το συμβόλαιο καλύπτει και τις τρεις εταιρείες του Ομίλου, τη Maran Gas που διαχειρίζεται LNG carriers, τη Maran Tankers που ελέγχει δεξαμενόπλοια και τη Maran Dry που έχει υπό την κατοχή της bulk carriers.
«Αυτή η στρατηγική συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για εμάς. Η Seatrium επελέγη ως συνεργάτης, διότι έχουν επιδείξει ένα ισχυρό ιστορικό, έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία πάνω από 70 μετασκευές, μεταξύ των οποίων 20 στα LNG carriers και μία σειρά από εγκαταστάσεις scrubbers στο στόλο μας με δεξαμενόπλοια από το 2012» τόνισε ο κ. Σπέρτος εκτελεστικό αντιπρόεδρο και τεχνικό διευθυντή της Maran Gas εκ μέρους του Ομίλου Αγγελικούση.