26.1 C
Athens
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

Κρητικός super market: Εντυπωσιακή Ανάπτυξη. Ρεκόρ Πωλήσεων

Δύο μόλις χρόνια μετά την αποχώρηση από τον όμιλο ΕΛΟΜΑΣ, η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός έφτασε σε ενοποιημένες πωλήσεις 497,6 εκατομμυρίων ευρώ με ανάπτυξη 18,53% σε σύγκριση με το 2021 όταν ο κύκλος εργασιών ήταν 419,8 εκατομμύρια ευρώ.

Η μεσαίου βεληνεκούς αλυσίδα που ξεκίνησε από ένα μικρό μπακάλικο που δημιούργησε ο Ανδρέας Κρητικός στην Αίγινα, έφτασε το 2023 με την ενσωμάτωση των καταστημάτων που προέρχονται από τις εξαγορές να εκτιμά πως ο κύκλος εργασιών της θα υπερβεί τα 620 εκατομμύρια ευρώ.

Όλα αυτά  σε σύγκριση με τον Σκλαβενίτη που είχε το αμέσως μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης σε επίπεδο ομίλου, το 2022 ενίσχυσε το τζίρο του κατά 12%, φτάνοντας από τα 3,96 δισεκατομμύρια ευρώ του 2021, κοντά στα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι. Τρίτη επιχείρηση από πλευράς ποσοστού ανάπτυξης ήταν ο όμιλος Metro – My market με 9% και αμέσως μετά ο Μασούτης με 5,8%.

Την ίδια στιγμή κι ενώ το σύνολο της αγοράς κινήθηκε με ανάπτυξη πωλήσεων κατά 6,3% το 2022 (NielsenIQ), το 18,53% του Κρητικού είναι σχεδόν το τριπλάσιο σε σχέση με το συγκεκριμένο νούμερο. Σε αντίστοιχα επίπεδα θα θυμίσουμε ότι είχε κινηθεί και η ανάπτυξη των πωλήσεων του 2021 με ποσοστό 18,05% φτάνοντας από τα 355,6 εκατ. ευρώ του 2020 στα 419,8 εκατ. ευρώ.

Στον επιχειρηματικό σχεδιασμό των διοικούντων της ΑΝΕΔΗΚ είναι η ενσωμάτωση των 52 εταιρικών καταστημάτων του ομίλου Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες, τους οποίους εξαγόρασε το 2022 αλλά και των 12 καταστημάτων της κρητικής αλυσίδας Μαθιουδάκης, την οποία επίσης απέκτησε την περασμένη χρονιά. Για το τρέχον έτος είναι προγραμματισμένη η προσθήκη επιπλέον 10 σούπερ μάρκετ στο δίκτυο της Κρητικός καθώς και 10 μικρότερων καταστημάτων γειτονιάς (convenience stores).

Στη διάρκεια του Φεβρουαρίου λειτούργησαν καινούργια σημεία πώλησης στην Αγιά Λάρισας, στα Χανιά καθώς και στην Αμαλιάδα. Είχαν προηγηθεί δύο ακόμη καταστήματα σε Λαγονήσι και Γυμνό Ευβοίας στη διάρκεια του Ιανουαρίου.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές στο πλάνο εντάσσεται η επέκταση του δικτύου της αλυσίδας σε περιοχές όπου σήμερα δεν υπάρχει κάλυψη, η ενίσχυση της ψηφιακής επικοινωνίας και η ολοκλήρωση της νέας εταιρικής εικόνας του ομίλου σε όλα τα καταστήματα.

Στοίχημα για την οικογένεια Κρητικού αποτελεί και η διαφοροποίηση του κωδικολογίου της μέσω των προϊόντων που διαθέτει στα ράφια της με τη σειρά προϊόντων που προέρχονται από Έλληνες παραγωγούς υπό την ονομασία “Θησαυροί της Ελλάδας και της Μεσογειακής Διατροφής”. Επιδίωξη όμως αποτελεί και η διεύρυνση του private brand της Κρητικός αλλά και η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της αλυσίδας.

 

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE