Η στρατηγική της Fourlis για την ανάπτυξη των σημάτων της στην ελληνική αγορά συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς, καθώς ο όμιλος επενδύει σε νέα, μικρότερα καταστήματα IKEA σε διάφορες πόλεις και φέρνει τη Foot Locker σε επιλεγμένες τοποθεσίες.
Διαβάστε επίσης:
Pfizer-Μπουρλάς: Μάχη της Starboard Value για την Ηγεσία – Ποιο είναι το ακτιβιστικό fund που αμφισβητεί τη νυν διοίκηση
Μεταξύ άλλων, η νέα στρατηγική του ομίλου για τη δημοφιλή αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού περιλαμβάνει τη δημιουργία 10 καταστημάτων μικρού μεγέθους, περίπου 2.500 τ.μ., τα οποία αναμένεται να δώσουν έμφαση στην εξυπηρέτηση σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπως το Πειραιάς και η Αλεξανδρούπολη.
Αναπτυξιακό πλάνο και νέες επενδύσεις της IKEA στην Ελλάδα
Με το πρώτο από τα νέα μικρότερα καταστήματα IKEA να προγραμματίζεται για το 2024, η Fourlis σκοπεύει να εστιάσει στα «καταστήματα γειτονιάς». Στις περιοχές όπου υπάρχουν ήδη Pick-Up Points σε πόλεις όπως η Ρόδος, η Καλαμάτα και τα Χανιά, θα δημιουργηθούν νέοι χώροι πώλησης, ενώ σε άλλες μεγάλες περιοχές, όπως το Ηράκλειο Κρήτης και το Ελληνικό, σχεδιάζονται καταστήματα μεγαλύτερου μεγέθους.
Το νέο κατάστημα IKEA στην Πάτρα, που μόλις άνοιξε στο Top Parks, επιβεβαιώνει τη στρατηγική του ομίλου για διεύρυνση της παρουσίας του σε σημεία εμπορικής αιχμής, ενώ η επιλογή της Πάτρας στόχο έχει να καλύψει και την ευρύτερη περιοχή της Βορειοδυτικής Πελοποννήσου.
Συνεργασία με την Foot Locker και επέκταση σε νέα καταστήματα
Η Foot Locker, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες αθλητικών ειδών, θα ενταχθεί δυναμικά στην αγορά της Βουλγαρίας, όπου αναμένεται η πρώτη παρουσία της εταιρείας στη Σόφια, αλλά και σε Ρουμανία και Ελλάδα εντός του 2025. Η Fourlis έχει εξαγοράσει ήδη τρία καταστήματα στη Σόφια που θα λειτουργούν με το σήμα της αλυσίδας, ενώ αναμένεται να ανοίξουν περίπου 10-15 καταστήματα της Foot Locker στα Βαλκάνια μέσα στην επόμενη χρονιά.
Σημάδια ανθεκτικότητας στις πωλήσεις
Παρά τις προκλήσεις στην αγορά λιανικής, ο όμιλος Fourlis σημείωσε θετικά αποτελέσματα στο τρίτο τρίμηνο του 2023, με αύξηση πωλήσεων της IKEA, λόγω των προωθητικών ενεργειών και των μειωμένων τιμών σε επιλεγμένα προϊόντα. Οι εκπτώσεις οδήγησαν σε αύξηση του όγκου πωλήσεων, που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης θα ενισχύσουν τα συνολικά έσοδα στα 550 εκατ. ευρώ για το έτος.