Το ταχύπλοο GOTLANDIA II που έχει ναυπηγηθεί το 2006 προσθέτει το στόλο της η Golden Star Ferries.
Οι αδελφοί Στεφάνου, ανακοίνωσαν πως η συμφωνία αγοράς του πλοίου ολοκληρώθηκε και όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες η εταιρεία θα το δρομολογήσει σύντομα «στα νερά του Αιγαίου» .
Το πλοίο αγοράστηκε από τη σουηδική εταιρεία Destination Gotland και μέχρι τώρα χρησιμοποιείται στις διαδρομές Nynäshamn-Visby και Oskarshamn-Visby του Destination Gotland στη Σουηδία.
Το GOTLANDIA II είναι ένα ταχύπλοο που έχει ναυπηγηθεί το 2006. Η χωρητικότητα του πλοίου είναι 6554 Gross Tonnage και το τρέχον βύθισμά του αναφέρεται ότι είναι 3,3 μέτρα. Το ολικό μήκος του (LOA) είναι 122 μέτρα και το πλάτος του είναι 16,65 μέτρα. Μπορεί αν μεταφέρει μέχρι 780 επιβάτες και 160 ΙΧ. Αναπτύσσει ταχύτητα πάνω από 35 κόμβους.
Το πλοίο θα ενισχύσει τον στόλο της Golden Star Ferries ο οποίος αποτελείται από άλλα τρία πλοία. Το ένα εξ αυτών το συμβατικό Andros Queen, αποκτήθηκε πέρυσι και σύντομα ολοκληρώνεται η μετασκευή του στο Πέραμα.
Πριν λίγες ημέρες εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) το αίτημα της Golden Star Ferries για την δρομολόγηση του πλοίου στην γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος από 01-06-2023 έως 30-09-2023.
Με την απόκτηση του GOTLANDIA II οι αδελφοί Στεφάνου υπογραμμίζουν την διάθεση τους να συνεχίζουν να επενδύουν στην ελληνική ακτοπλοΐα.
Επισημαίνεται ότι η GOLDEN STAR FERRIES ξεκίνησε τις δραστηριότητες της στην ελληνική ακτοπλοΐα το 2011, στη γραμμή Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο και Μύκονο, πραγματοποιώντας καθημερινές αναχωρήσεις και συνεχίζει έως και σήμερα, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και συμβάλλοντας στην γενικότερη ανάπτυξη των νησιών μας.
Με έδρα την Ραφήνα, ένα λιμάνι με μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της κοντινής απόστασης του από το διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η GOLDEN STAR FERRIES επεκτείνει το δίκτυο των προορισμών με καθημερινές αναχωρήσεις την θερινή περίοδο προς Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη, με το συμβατικό SUPERFERRY, το ταχύπλοο SUPEREXPRESS, σύντομα με το επίσης συμβατικό Andros Queen και αργότερα το ταχύπλοο GOTLANDIA II .