29.8 C
Athens
Παρασκευή, 14 Ιουνίου, 2024

Διαφημιστείτε εδώ

Χιλιάδες αρνητικά σχόλια για τη χώρα μας από τους τουρίστες πέρυσι. Κυριαρχούν ποτό, νερό, κλιματιστικά κλπ.

Χιλιάδες ήταν τα αρνητικά σχόλια για την χώρα μας στις πλατφόρμες κριτικής  από τους τουρίστες για την περσινή περίοδο. Κυριάρχησαν  τα παράπονα για το ποτό , το νερό και για τον κλιματισμό των χώρων.

Πέρυσι η χώρα μας  διατήρησε  ικανοποιητικά σκορ , πλησιάζοντας το 2019 τόσο σε υποδομές όσο και σε υπηρεσίες. Εντύπωση ωστόσο προκαλούν οι κατηγορίες που κατέγραψαν αρνητικά σχόλια, τα οποία προβληματίζουν  τους ενδιαφερόμενους δηλαδή του κράτους  και τους  επαγγελματίες του τουρισμού.

Στην πρώτη θέση των παραπόνων  με 55.000 αναφορές βρέθηκε η κατηγορία φαγητού-ποτού.  Οι περισσότερες αρνητικές αναφορές να εμπεριέχουν τη λέξη-κλειδί ποτό.

Ακολούθησε η κατηγορία δωματίου με αρνητικά σχόλια για το θέμα του «κλιματισμού» και αμέσως μετά ακολούθησε η κατηγορία των τεχνικών εγκαταστάσεων που είχαν σχέση με το «νερό». Οι αρνητικές αναφορές που περιείχαν τη λέξη νερό ανάφεραν πως ήταν παγωμένο τις περισσότερες φορές. Επιπλέον, υπήρχε ελλιπή καθαριότητα  των πισινών κατά τη διαμονή.

Αρνητικά σχόλια έλαβε η χώρα για την κατηγορία της καθαριότητας με λέξη οδηγό τη «βρωμιά», όπως και τη «φασαρία». Η κατηγόρια του μπάνιου επίσης δέχτηκε αρνητικά σχόλια, όπως η κατηγορία τοποθεσία, με τις περισσότερες αρνητικές αναφορές να εμπεριέχουν τη λέξη-κλειδί ταξί κυρίως λόγω της έλλειψης σύνδεσης με λιμάνια και αεροδρόμια.

Ο δυνατός ήχος στη διασκέδαση , η έλλειψη διασκέδασης ήταν επίσης λόγοι που βαθμολογήθηκαν αρνητικά από τους τουρίστες που επισκέφτηκαν τη χώρα μας πέρυσι.

Αρνητικές αναφορές να εμπεριείχαν και  τη λέξη-κλειδί ταξί κυρίως λόγω της έλλειψης σύνδεσης με λιμάνια και αεροδρόμια.

Χαμηλά η συνολική ικανοποίηση τους μήνες αιχμής στα Ιόνια Νησιά

Ο δείκτης συνολικής ικανοποίησης, δηλαδή το Net Promoter Score για ολόκληρο το 2022, σε όλες τις κατηγορίες αστεριών και στην πλειοψηφία των γεωγραφικών ενοτήτων παραμένει υψηλό (μεγαλύτερο από 30). Στις τρεις γεωγραφικές ενότητες, που δέχονται τον κύριο όγκο τουριστών όπως η Κρήτη, οι Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα το σκορ ήταν υψηλό ακόμα και τους μήνες αιχμής.

Αντίθετα στα Ιόνια Νησιά, τον Αύγουστο το NPS υποχώρησε μόλις στο 28. Δύο ακόμα περιπτώσεις χαμηλού NPS καταγράφηκαν στην γεωγραφική ενότητα Βορείου Αιγαίου με 30 τον Ιανουάριο και μόλις 19 τον Απρίλιο του 2022.

Ο γενικός δείκτης ικανοποίησης (GRI) των ξενοδοχείων παρουσίασε βελτίωση κατά την διάρκεια του 2022 σε σύγκριση με το 2019 με εξαίρεση τις κατηγορίες: φαγητό-πότο και διασκέδαση. Τρεις δείκτες κινήθηκαν υψηλότερα από το GRI: οι δείκτες της καθαριότητας (91,2%), της εξυπηρέτησης (89,7%) και της τοποθεσίας (87,3%). Ο δείκτης της σχέσης ποιότητας τιμής διαμορφώθηκε σε 84,9% και ο δείκτης δωματίου σε 84,6%. Χαμηλότερα κυμάνθηκε ο δείκτης φαγητού ποτού με 83,5%. Ο μοναδικός δείκτης που κυμάνθηκε κάτω από 80% ήταν ο δείκτης της διασκέδασης με 76,7%

Στο ετήσιο ωστόσο  στατιστικό δελτίο του ΙΝΣΕΤΕ, αναφέρονται αναλυτικά οι επιδόσεις της Ελλάδας όπως αυτές αποτυπώθηκαν από τα σχόλια των τουριστών που ήρθαν διακοπές, στις διάφορες online πλατφόρμες. Το 80% των σχολίων προέρχεται από δύο κατηγορίες τύπου ταξιδιών, το 47% αντιστοιχεί σε ταξίδια ζευγαριών και το 33% σε οικογενειακά ταξίδια.

Κυριάρχησαν οι πλατφόρμες το Βοοking με 54% και το Google με 26%, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε τo Τripadvisor με 11%.

Διαφημιστείτε εδώ
Latest news
BUSINESS
LIFE STYLE