Αποφασιστικά μπαίνει στον ξενοδοχειακό κλάδο η Attica Συμμετοχών (Attica Group), ο μεγαλύτερος ακτοπλοϊκός όμιλος στη χώρα μας. Για αυτόν τον σκοπό συστάθηκε η νέα θυγατρική της, Attica Blue Hospitality Α.Ε.
Στα αρχεία σύστασης της εταιρείας αναφέρεται πως “σκοπός είναι η λειτουργία και εκμετάλλευση ξενοδοχείων ιδίων ή τρίτων, ή κάθε άλλης μορφής παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας, η απόκτηση και ανέγερση ξενοδοχειακών μονάδων ιδίων ή τρίτων, καθώς και η απόκτηση μετοχών και συμμετοχή σε άλλες επιχειρήσεις με τον ίδιο ή παρεμφερή σκοπό ή/και δραστηριότητα”.
Πρόεδρος της θυγατρικής είναι ο Κυριάκος Μάγειρας και αντιπρόεδρος και CEO ο Σπυρίδων Πασχάλης, οι οποίοι κατέχουν αντίστοιχους ρόλους και στην Attica Group.
Η επιλογή της δραστηριοποίησης στον ξενοδοχειακό τομέα έγινε ως συνέπεια αναλυτικής μελέτης κι εξέτασης ενδεχομένων επενδυτικών κινήσεων για την αναβάθμιση της λειτουργικής κερδοφορίας. Σημειώνεται πως εξετάζεται η πιθανότητα ενός πακέτου που θα συνδυάζει ακτοπλοϊκά εισιτήρια με διαμονή σε ξενοδοχεία του ομίλου, μια πρακτική έτσι και αλλιώς γνώριμη στον τουριστικό κλάδο.
Πληροφορίες αναφέρουν πως η νεοϊδρυθείσα θυγατρική έχει σχέδια για μονάδες σε περιοχές όπου παρατηρείται μεγάλη τουριστική κίνηση όπου και δραστηριοποιούνται τα πλοία της Attica (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Βορειοανατολικό Αιγαίο, Σαρωνικός, Σποράδες, γραμμές σύνδεσης Ελλάδας – Ιταλίας). Η εταιρεία θα κινηθεί το επόμενο διάστημα ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στον τουριστικό κλάδο, σύμφωνα με τα επενδυτικά πρότυπα που ακολουθεί.
Η Attica Group παρουσίασε κερδοφορία στο τρίτο τρίμηνο του 2021, αλλά υπάρχουν επιφυλάξεις για τη συνέχεια ελέω πανδημίας κι ενεργειακής κρίσης.
Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 32,74 εκατ. ευρώ κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου της τρέχουσας χρονιάς, ενώ προέκυψαν ζημίες 1,31 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο. Συγκριτικά, τις αντίστοιχες περιόδους του 2020, τα κέρδη κυμαίνονταν στα 12,14 εκατ. ευρώ και οι ζημίες στα 28,81 εκατ. ευρώ.
“Η ενεργειακή κρίση που βιώνει η παγκόσμια κοινότητα έχει προκαλέσει εκτόξευση στις τιμές όλων των μορφών ενέργειας. Το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων αυξήθηκε σημαντικά, επιβαρύνοντας το λειτουργικό κόστος των εταιριών.
Ειδικότερα, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021 το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων του ομίλου αυξήθηκε κατά 74,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο” σημειώνει η Attica.