32.7 C
Athens
Τρίτη, 19 Αυγούστου, 2025

Αegean: Προκλητική χρέωση σε επιβάτη για μια διόρθωση.  Να περέμβει ο υπουργός Ανάπτυξης κος Σκρέκας

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ:

Η Aegean, o εθνικός μας πλέον αερομετεφορέας,  ξεπερνάει τα όρια εκμετάλευσης των πελατών της,  με απίστευτες χρεώσεις, όπου μπορεί,  για τις οποίες η λογική λέει οτι θάπρεπε να είναι δωρεάν.

Δυστυχώς για τα θέματα αυτά το αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης που οφείλει να προστατεύει απο ανάρμοστες πρακτικές εταιρειών, κοιμάται τον ύπνο του δικαίου….

Ο ” ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ”  απευθύνεται για την υπόθεση που θα δείτε παρακάτω στον αρμόδιος, νέο υπουργό Ανάπτυξης κο Κώστα Σκρέκα και ζητούμε την άμεση παρέμβασή του, για τα λεγόμενα “ψιλά” γράμματα της Aegean, και κάθε άλλης αεροπορικής εταρείας

Η καταγγελία μας έρχεται απο επιβάτη της εταιρείας, ο οποίος ταξιδεύει, με την εταρεία τις επόμενες εβδομάδες για την Κρήτη (Χανιά).

Συγγενικό πρόσωπο του επιβάτη του έκλεισε μέσω του  site της Aegean  το αεροπορικό εισιτήριο. Κατά λάθος έγραψε το μικρό όνομα,  έτσι όπως το χρησιμοποιούσε, που όμως ήταν κατάτι διαφορετικό απο το όνομα που αναγραφόταν στην αστυνομική ταυτότητα.

Οταν ο επιβάτης έλαβε το email με την κράτηση,  είδε το όνομα και τηλεφώνησε στην εταιρεία για να ρωτήσει αν αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα κατά την επιβίβαση στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.  Του  είπαν λοιπόν,  οτι θα υήρχε πρόβλημα και οτι έπρεπε να γίνει διόρθωση.

Και εδώ δημιουργείτε το ζήτημα…  Η διόρθωση του είπαν μπορεί να γίνει,  αλλά όχι… δωρεάν, όπως θα ανέμενε εκείνος και κάθε άνθρωπος που χρησιμοποιεί την απλή λογική.

Το κόστος μάλιστα δεν ήταν ασήμαντο. Του ζήτησαν να πληρώσει  25 ευρώ γι  αυτή τη διορθωσούλα…   Σχεδόν ένα μεροκάματα,  γι αυτή την ασήμαντη διόρθωση, άλλως δεν θα μπορούσε να ταξιδέψει και θα έχανε το εισιτήριο….

Αυτά τα απλά και περίεργα απο τον εθνικό μας αερομεταφορέα, που προσπαθεί να κερδοσκοπίσει, απο περίεργες χρεώσεις που κανείς δεν γνωρίζει όταν κλείνει αεροπορικό εισιτήριο.

Πρόσφατα ξεκίνησαν απο την Aegean οι επιπλέον  χρεώσεις για τη θέση στην οποία θα καθίσεις, γεγονός που έχει ξεσικώσει θύελλα αντιδράσεων μεταξύ των  πελάτες της εταρείας.

Πληρώνεις το εισιτήριο  και κατά το check in  σού ζητούν επιπλόν χρήματα για να καθήσεις στη θέση που θέλεις.

Βεβαία δεν είναι μόνο η Aegean που χρησιμοποιεί αυτά τα “κόλπα” τα ιδια κάνουν συνεχώς περισσότερες αεροπορικές εταρείες, χωρίς να λαμβάνονται τα αναγκαία μέτρα προστασίας απο το υπουργείο Ανάπτυξης και της Ευρωπαική Ενωση, αφού το θέμα δεν είναι μόνο ελληνικό.

Τα “κόλπα” των επιπλέον χρεώσεων ξεκίνησαν πρώτες οι εταιρειας χαμηλούν κόστους, πρώτα  με τη χρέωση της βαλίστας, και τώρα τα αντιγράφουν σχεδόν όλες.

Αν δεν ληφθούν επειγόντως μέτρα σε λίγο, θα μας χρέωνουν έξτρά… τη σκάλα που ανεβαίνουμε στο αεροπλάνο, το… λεωφορίο που μας μεταφέρει και… κύριος είδε τι άλλα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

Black Friday: Aegean & Sky Express σε ρεσιτάλ εκπτώσεων πάνω από 50%-70%. Τι σχεδιάζουν

Ως «χρυσή» Black Friday όλων των εποχών στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται αυτή του 2024. ...

Aegean: Άνοιγμα στην τουρκική αγορά με νέες πτήσεις – Έρχεται Αμπού Ντάμπι και Θεσσαλονίκη-Άμστερνταμ  

Άνοιγμα στην τουρκική αγορά προετοιμάζει η Aegean, με την περαιτέρω ενίσχυση των δρομολογίων της. Η...

Aegean: Μετέφερε περισσότερους από 12,5 εκατ. επιβάτες το πρώτο 9μηνο του 2024 – Αύξηση 5% στην επιβατική κίνηση

Περισσότερους από 12,5 εκατ. επιβάτες μετέφερε τους εννιά μήνες του 2024 η Aegean. Η αεροπορική...