Για 1,5 ώρα, κράτησε μέσα στο αεροπλάνο σε κατάσταση ομηρίας, η Aegean 250 επιβάτες. Ηταν η πτήση με ώρα αναχώρησης 18.40 το απόγευμα του Σαββάτου για το Ηράκλειο Κρήτης, από το Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα.
Πρόκειται για ένα πραγματικό μαρτύριο από το οποίο οι επιβάτες δεν μπορούσαν να ξεφύγουν, αφού όπως ενημερώθηκαν από τον πιλότο, οι πόρτες θα έμεναν κλειστές και θα περίμεναν μέσα στο αεροπλάνο, μέχρι να υπάρξει απογείωση
Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ δέχθηκε πολλές διαμαρτυρίες από επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης. Όπως μας είπαν υπήρχε ήδη πριν εισέλθουν στο αεροπλάνο 1,5 ώρα καθυστέρηση και όλοι ήταν βέβαιοι ότι αφού μπουν στο αεροπλάνο το μαρτύριο της καθυστέρησης θα τέλειωνε. πράγμα που δεν έγινε και βρέθηκαν σε μια νέα απρόβλεπτη κατάσταση.
Αφού έκλεισαν οι πόρτες και το αεροπλάνο ήταν έτοιμο για αναχώρηση ο πιλότος ανακοίνωσε οτι θα υπάρξει νέα καθυστέρηση, τουλάχιστον μίας ώρας και η παραμονή μέσα στο αεροπλάνο είναι υποχρεωτική.
Μεταξύ των επιβατών υπήρξε έντονη ανησυχία και φωνές, όμως δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα απολύτως.
Ανάλογα προβλήματα σοβαρών καθυστερήσεων, φαίνεται οτι είναι πλέον συχνό φαινόμενο τον τελευταίο καιρό στις πτήσεις της Aegan και τα παράπονα πολλαπλασιάζονται. Το ίδιο ισχύει και για το επίπεδο του κόστους των εισιτηρίων, που αυξάνει συνεχώς, και με διαφορά τεχνάσματα, όπως η επιλογή θέσης με νέο κόστος, αφού έχεις κλείσει το εισιτήριο.
Φαίνεται οτι η διοίκηση της εταιρείας, σε βάρος και της ασφάλειας των πτήσεων, έχει προγραμματίσει, πολύ περισσότερα δρομολόγια, απ’ όσα αντέχει ο αριθμός των αεροσκαφών που διαθέτει, με αποτέλεσμα το οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, οδηγεί σε καθυστερήσεις και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών.
Είναι μια κατάσταση που μας θυμίζει την παλιά Ολυμπιακή, που σχεδόν καμία πτήση δεν έφευγε στην ώρα της. Είναι καλό η μεγάλη ελληνική αεροπορική εταιρεία να αποφύγει αυτό το δρόμο, που μόνο κακό θα κάνει στην εικόνα και στη φήμη της.