17.1 C
Athens
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Πάρης Κασιδόκωστας – Λάτσης: Τα μεγάλα κέρδη από την πώληση δύο πετρελαιοφόρων της Marla Tankers 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ:

Η πώληση των δύο τελευταίων τάνκερ που διαχειριζόταν η εταιρεία Marla Tankers Shipmanagement, συμφερόντων της οικογένειας Λάτση, της απέφερε μεγάλα κέρδη.

Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι τα χωρητικότητας 115,800 dwt πλοία Fos Picasso και Fos Da Vinci (κατασκευής 2009) πωλήθηκαν για 80-84 εκατ. δολάρια. 

Πρόκειται για ένα ποσό υψηλότερο κατά τουλάχιστον 32 εκατ. δολάρια σε σχέση με αυτά που κατέβαλε η εταιρεία για την απόκτηση των δύο τάνκερ πριν από έξι χρόνια.

Ο εφοπλιστής Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης εξαγόρασε τα πλοία αυτά τον Μάιο του 2018,με την τότε ονομασία Amorea και Aegea, από την Chandris Hellas, έναντι 23,7 εκατ. δολαρίων το καθένα, συνολική τιμή 47,4 εκατ. δολάρια.

Marla Tankers Shipmanagement ιδρύθηκε επίσης το 2018, και ανέλαβε την διαχείριση τεσσάρων τάνκερ aframax/LR2. Τα Fos Picasso και Fos Da Vinci ήταν τα τελευταία της πλοία. 

Πριν από δύο περίπου χρόνια, η εταιρεία είχε πουλήσει το LR2 Fos Hamilton, χωρητικότητας 105,408 dwt (κατασκευής 2013) στην Performance Shipping, της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, έναντι 43,75  εκατ. δολαρίων. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Long Beach.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η οικογένεια Λάτση είχε αγοράσει το πλοίο αυτό το 2018 έναντι 29,5 εκατ. δολαρίων, από την τουρκική Marinsa Shipping.

Ακολούθησε η πώληση του χωρητικότητας 105,200-dwt Fos Athens (κατασκευής 2015) σε τουρκική εταιρεία έναντι 50 εκατ. δολαρίων.

Η Latsco Shipping, με επικεφαλής τον Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση, διαθέτει στόλο με 36 πλοία, τάνκερ και gas carriers, μέσης ηλικίας 7 ετών και συνολικής χωρητικότητας 2,7 εκατ. dwt.

Η εταιρεία, επίσης, τρέχει ναυπηγικό πρόγραμμα 11 πλοίων, bulkers, τάνκερ και gas carriers, τα οποία θα παραλάβει την διετία 2025-2027.

Σε αυτά περιλαμβάνονται και τέσσερα δεξαμενόπλοια LR2, τα οποία, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, παρήγγειλε φέτος στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard. Η συνολική τους αξία προσεγγίζει τα 280 εκατ. δολάρια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

Δεξαμενόπλοια VLCCΤ- Μεγάλα τύπου: Έσπασαν φέτος ρεκόρ κερδοφορίας – Οι 2 τύποι πλοίων με τα μεγαλύτερα κέρδη

Κάθε ρεκόρ κερδοφορίας έσπασαν φέτος τα μεγάλα τύπου δεξαμενόπλοια VLCC. Οι ναύλοι των VLCCs θα...

Επενδύσεις μαμούθ ύψους 1,25 δισ. Δολαρίων κάνει ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης – Θα ναυπηγήσει 10 νέα πλοία

Μία νέα επένδυση μαμούθ που αγγίζει τα 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια έκανε σύμφωνα με πληροφορίες...