Ραγδαία αύξηση 3.329.158 ευρώ, της τάξεως του 7%, του τζίρου της εμφάνισε η Καλογήρου το 2023.
Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά η θετική επίδραση που είχε στην πορεία της η εξαγορά από τον Όμιλο Φάις.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις στο ΓΕΜΗ, η σωστή διαχείριση της εταιρείας οδήγησε σε μια ακόμα χρήση με θετικό αποτέλεσμα προ φορών ενώ το ποσοστιαίο μικτό περιθώριο κερδών μειώθηκε κατά 1,55% μεταξύ τρέχουσας και προηγούμενης χρήσης κυρίως λόγω προωθητικών ενεργειών οι οποίες είχαν σαν αποτέλεσμα τη βελτίωση της ρευστότητας της εταιρείας.
Η εταιρεία διατηρεί στην τρέχουσα χρήση υψηλό EBITDA ποσού 8.425.031 ευρώ και € 9.580.601 ευρώ.
Ο κύκλος εργασιών έφθασε τα 49.309.477 ευρώ έναντι 45.980.319 ευρώ την προηγούμενη χρήση παρουσιάζοντας αύξηση κατά 7 %. Τα κέρδη της χρήσης ανήλθαν σε 1.587.930 ευρώ έναντι κερδών της προηγούμενης χρήσεως ποσού 4.339.87 ευρώ.
Τα μικτά αποτελέσματα της χρήσεως 2023 προσδιορίστηκαν σε ποσοστό 43% του κύκλου εργασιών έναντι 44% της προηγούμενης χρήσεως.
Η επέκταση της Καλογήρου
Η εταιρεία με στρατηγικούς της στόχους στοχεύει στην σταδιακή επέκταση της δραστηριότητάς της.
Στόχος είναι η απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, μέσω της συνεργασίας της με νέους επώνυμους οίκους στους κλάδους της ένδυσης, της υπόδησης και του αξεσουάρ.
Σκοπός είναι να αναλάβει την αντιπροσώπευση και διανομή αυτών στις χώρες που δραστηριοποιείται, όσο και μέσω του δικτύου λιανικών πωλήσεων που διαθέτει.
Ήδη η Καλογήρου διαθέτει την ομώνυμη handmade-in-Greece σειρά Kalogirou Collection, ενώ το brand portfolio της περιλαμβάνει περισσότερους από 50 εμβληματικούς αλλά και ανερχόμενους οίκους μόδας και σχεδιαστές του εξωτερικού.
Αναμορφώσεις στα καταστήματα
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία έχει ισχυρές πωλήσεις και δυνατή κερδοφορία.
Μετά την ανακαίνιση του καταστήματος του Πειραιά, το καλοκαίρι του 2024, η ολοκλήρωση των αναμορφώσεων του δικτύου των καταστημάτων Καλογήρου αποτελεί μέρος του πλάνου της εταιρείας.
Η διαρκής αναζήτηση νέων εμπορικών συνεργασιών, σε συνδυασμό με την ανανέωση στρατηγικών συνεργασιών με διεθνείς οίκους στο χώρο της ένδυσης, υπόδησης και των αξεσουάρ μπαίνει στο πλάνο της εταιρείας.
Στρατηγικής σημασίας για τα επόμενα χρόνια θα είναι και η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων Haralas.
Το 2024 άνοιξαν Haralas στην Λάρισα και στο εμπορικό κέντρο River West στην Αθήνα.
Σήμερα, με ανανεωμένη ταυτότητα, η αλυσίδα αποτελείται από 10 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και το e-shop Kalogirou.com. Προσφέρει ολοκληρωμένες συλλογές για τη γυναίκα και τον άνδρα.
Η ιστορία της Καλογήρου
Το πρώτο κατάστημα με την επωνυμία Καλογήρου άνοιξε το μακρινό 1890 στο κέντρο της Αθήνας από τον Κομνηνό Καλογήρου, ο οποίος έθεσε τις βάσεις για μια μάρκα που θα έφερνε την επανάσταση στο γυναικείο κυρίως παπούτσι.
Παρά τις δυσκολίες στα πολεμικά και μεταπολεμικά χρόνια, το Κραχ, τα σκαμπανεβάσματα της ελληνικής οικονομίας και ένα δυσχερές επιχειρηματικό κλίμα, ο Καλογήρου επιβίωσε.
Όταν πέρασαν τα ηνία στην κόρη Άννα και το σύζυγό της Φραγκίσκο Λεμονή, ξεκίνησε και μια φάση εξωστρέφειας, που έφερε σταδιακά μέχρι τις επόμενες γενιές Λεμονή, νέα υλικά και σχέδια (ψάθα, φιόγκους, στρας), πρωτοπορίες όπως το πλαστικό τακούνι, νέα concept καταστημάτων, αλλά και ένα εργοστάσιο παραγωγής υποδημάτων στο Περιστέρι.
Στο απόγειο της δόξας της οικογένειας Λεμονή που «έτρεχε» την αλυσίδα Καλογήρου, νέα brands ήρθαν στην ελληνική αγορά, η παραγωγή του εργοστασίου κατευθυνόταν στο εξωτερικό, ενώ τα σχέδια των παπουτσιών της φιγούραραν και στο Bloomingdale’s.
Τα οικονομικά και λειτουργικά προβλήματα οδήγησαν στη διαδικασία αναζήτησης στρατηγικού επενδυτή, ο οποίος βρέθηκε στον όμιλος Φάις. Το 2017 απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο του ομίλου Λεμονή και οδήγησε την εταιρεία Καλογήρου στην επόμενη ημέρα.
Όλα τα brands, ανάμεσά τους και το Haralas, πέρασαν από ολικό rebranding και διαδικασία επανατοποθέτησης στην αγορά, φτάνοντας πλέον υπό την Λούση Φάις ως πρόεδρο και τον Χασδάι Καπόν ως διευθύνοντα σύμβουλο, να έχει ηγετική θέση στο χώρο των υποδημάτων πολυτελείας, δικαιώνοντας την κληρονομιά 130 ετών.