Την εξέλιξη και παραγωγή των οδηγοκεντρικών κουπέ GR86 και BRZ από κοινού με την Subaru προγραμματίζει η Toyota στα πλαίσια μιας ευρύτερης συνεργασίας.
Η τρέχουσα δεύτερη γενιά των δύο μοντέλων κινείται από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της Subaru ο οποίος έχει χωρητικότητα 2,4 λίτρα, αποδίδει 234 ίππους/7.000 σ.α.λ. και έχει μέγιστη ροπή 250 Nm/3.700 σ.α.λ.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα γενιά της GR86 θα βασίζεται σε πλατφόρμα της Lexus ενώ θα έχει και τον κινητήρα του GR Yaris.
Σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα από την Toyota, η καινούργια GR86 θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή της νέας πλατφόρμας που έχει χρησιμοποιηθεί στο καινούργιο Lexus IS.
Εφόσον ισχύσουν στην πράξη οι πληροφορίες, το καινούργιο μοντέλο θα έχει κάτω από το καπό του τον 1.6 τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 280 ίππους/6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 390 Nm/3.250-4.600 σ.α.λ.
Η Toyota θα συνδυάσει τον κινητήρα με υβριδικό σύστημα το οποίο αναμένεται να αυξήσει τη συνολική ισχύ και να φτάσει αυτή ή να ξεπεράσει τους 300 ίππους.
Αυτό το γεγονός θα επιφέρει αλλαγές και στο πλαίσιο και στη ρύθμιση της ανάρτησης για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στη αυξημένη ισχύ σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα, χωρίς να χαθεί το πολύ καλό «ζύγισμα» το αυτοκινήτου στον δρόμο και η οδική συμπεριφορά του η οποία είναι από τα βασικά πλεονεκτήματά του.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα γενιά της GR86 εντός της επόμενης διετίας.