17.1 C
Athens
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Ιωάννα Τούνη: Ποιο είναι το “μηνιάτικο” της influencer. Τι τζίρο κάνει η εταιρεία ρούχων της

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ:

Έχετε αναρωτηθεί τι τζίρο κάνει κάθε μήνα η εταιρεία ρούχων της Ιωάννας Τουνη, που είναι από τις πιο δημοφιλείς influencer της χώρσς.

Επειδή η απάντηση είναι δύσκολο. ο  ιδρυτής ενός «δυνατού» digital agency, επιχείρησε μέσω βίντεο στο TikTok, να ξεκαθαρίσει το τοπίο για τον μηνιαίο τζίρο της Τούνη από την εταιρεία ρούχων που διατηρεί μαζί με την κολλητή της, Στέλλα Πάσσαρη.

Γυμνή στο κρεβάτι της η Ιωάννα Τούνη (φωτο) - Aftodioikisi.gr

Το digital agency του Νίκου Ξυδά έχει διαφημιστική δραστηριότητα σε περισσότερες από 70 χώρες και ο ιδρυτής της ανέφερε ότι η influencer έχει μηνιαία καθαρά έσοδα 20.000-25.000 ευρώ.

«Η εταιρεία της Τούνη μάς έκανε εντύπωση γιατί κάνει μόνο 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Παλιότερα ήταν πιο ψηλά αλλά από ότι φαίνεται η δημοτικότητά του έχει πέσει και πλέον κάνει 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Το μέσο καλάθι στην συγκεκριμένη κατηγορία των fast fashion γυναικείων ρούχων είναι γύρω στα 35 ευρώ, άρα μιλάμε για έναν τζίρο γύρω στις 70.000 ευρώ τον μήνα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αν αφαιρέσεις το Φ.Π.Α, το κόστος των προϊόντων, τους εργαζομένους στο μαγαζί, μένουν γύρω στα 20.000-25.000 ευρώ, τα οποία φυσικά δεν είναι λίγα. Αυτό είναι το καθαρό έσοδο αλλά περιμέναμε ότι είναι πολύ μεγαλύτερα τα νούμερα.

Η Ιωάννα Τούνη αποκαλύπτει: “Έχω πάει με γυναίκα, ήταν τέλεια” | fthis.gr

Ωστόσο, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι λογικό γιατί έχει πολύ ανταγωνισμό, έχουν εμφανιστεί πάρα πολλοί παίκτες με γυναικείο ρούχο κι έτσι είναι λογικό τα νούμερα να είναι πεσμένα γιατί πια η Τούνη δεν είναι μόνη της. Το σημαντικό εδώ είναι ότι η Τούνη δεν πληρώνει διαφήμιση σε σχέση με όλους τους άλλους αφού την διαφήμιση την κάνει μόνη της, οπότε πιθανότατα έχει και μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της», ανέφερε ο Νίκος Ξυδάς στο βίντεό του στο TikTok.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

Καταστήματα- Λιανεμπόριο: Σοβαρή αύξηση τζίρου 6,6%, τον Ιούλιο. Ρολόγια και κοσμήματα χτύπησαν κόκκινο – Σε πτώση παπούτσια και ηλεκτρικές συσκευές

Μεγάλη αύξηση τζίρου 6,6% κατέγραψε ο κύκλος εργασιών του λιανικού εμπορίου με υποχρέωση τήρησης...

Αμέτρητες ζημιές εκατομμυρίων για Μετρό – ΣΤΑΣΥ, παρά την αύξηση του τζίρου. Που οφείλονται

Η αύξηση από τις πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών δεν κατάφερε να παρακάμψει τις...

AMAZON: Εντυπωσιακά κέρδη και τζίρος το δ’ τρίμηνο, πάνω από τις προβλέψεις. Μεγάλη ενίσχυση στην αγορά της διαφήμισης

Εντυπωσιακά ήταν τα κέρδη και ο τζίρος που έκανε το δ' τρίμηνο του 2023...