18.9 C
Athens
Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024

Βαγγέλης Μαρινάκης: Γιατί προχωρούμε στη μεγάλη επένδυση των 11 νεότευκτων LNG. Οι εκτιμήσεις για την αγορά

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ:

Τους λόγους για τους οποίους προχώρησε στη μεγάλη επένδυση των 11 νεότευκτων LNG αποκάλυψε ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης.

«Πιστεύουμε στο μέλλον του καυσίμου LNG, σχεδόν το 90% των επενδύσεών μας σχετίζεται με το LNG, είτε με πλοία LNG είτε με πλοία διπλού καυσίμου LNG, τύπου Aframax, Suezmax. Επίσης Εξετάζουμε και την κατηγορία VLCC», στο φόρουμ 23rd World LNG Summit & Awards.

Ο κ. Μαρινάκης  αναπτύσσοντας τις απόψεις του σχετικά την πράσινη μετάβαση, στάθηκε στη δέσμευση της εταιρείας του για την προστασία του περιβάλλοντος και τόνισε
  • “το LNG είναι περίπου 25% καθαρότερο. Αυτό είναι γεγονός. Η ναυτιλιακή βιομηχανία μας δεν επιδοτείται, έτσι η δέσμευσή μας για το περιβάλλον είναι πραγματική. Προχωράμε, πληρώνουμε με δικά μας χρήματα και κατασκευάζουμε νέα πλοία”
  • “Το κάνουμε αυτό επειδή είμαστε παραδοσιακές εταιρείες, νοιαζόμαστε για το περιβάλλον, νοιαζόμαστε για το μέλλον, και προχωράμε με αυτό, χωρίς να έχουμε ναύλωση εκ των προτέρων. Επομένως, επιλέξαμε το LNG, ένα προϊόν που είναι πιο καθαρό και για τα επόμενα τουλάχιστον 10-15 χρόνια».

Όσον αφορά τον πόλεμο Ουκρανίας – Ρωσίας, ο Βαγγέλης Μαρινάκης, τόνισε:

«Ανεξαρτήτως του αν ο πόλεμος τελειώσει τώρα, σε έναν χρόνο ή σε δύο χρόνια, η Ευρώπη θα δεχθεί λιγότερο φυσικό αέριο από τη Ρωσία, γεγονός που σημαίνει ότι θα υπάρχουν περισσότερες μεταφορές LNG μέσα στα επόμενα έτη. Φυσικά όλες αυτές οι γεωπολιτικές αλλαγές και οι πόλεμοι είναι κάτι εξαιρετικά σκληρό. Ειδικά όταν βλέπεις παιδιά να χάνουν τη ζωή τους. Αλλά όσον αφορά τη ναυτιλία, όλη αυτή η αβεβαιότητα δημιουργεί καινούργιους εμπορικούς δρόμους και φυσικά χρειάζονται πλοία. Ειδικά όταν πρόκειται για την ενέργεια, τόσο για LNG όσο και για πετρέλαιο, μιλάμε για στρατηγικές τοποθετήσεις, που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των χωρών».

Τα συγκεκριμένα πλοία, χωρητικότητας 174,000 κυβικών μέτρων το καθένα, είναι κατασκευασμένα από τα κορυφαία ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα και αναμένεται να παραδοθούν σε επιφανείς ναυλωτές όπως η Qatar Energy Trading LLC, η Tokyo LNG Tanker Co. Ltd., η LNG Marine Transport Limited.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

New York Times- Τρομερές καταγγελίες Καρυπίδη κατά Μαρινάκη: «Προσπάθησε μπροστά μου να δωροδοκήσει δικαστή για το Noor One και μου ζητούσε στημένο αγώνα με...

Συγκλονίζουν οι καταγγελίες της οικογένειας Καρυπίδη ενατίον του Βαγγέλη Μαρινάκη σε δικαστήριο του Ηνωμένου...

Τράπεζες σταθερή εξυγίανση. Η πορεία μείωσης των «κόκκινων» δανείων. Προβλήματα σε πολλές χώρες της Ε.Ε (βίντεο)  

Σταθερή μείωση των «κόκκινων» δανείων στις συστημικές τράπεζες στην Ελλάδα διαπιστώνει ο οίκος αξιολόγησης...

Ανοίγει το πρόγραμμα Σπίτι μου ΙΙ. Πόσοι οι δικαιούχοι. Ποια τα κριτήρια

Αντίστροφη μέτρηση για το πρόγραμμα Σπίτι μου ΙΙ το οποίο ανοίγει τον Ιανουάριο και...