29.5 C
Athens
Παρασκευή, 1 Αυγούστου, 2025

Mercedes EQG: “Θάμπωσε” η ηλεκτρική G-Class που έκανε την εμφάνισή της στους δρόμους της Γερμανίας. Μεγάλη καινοτομία η τετρακίνηση

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ:

Εκθαμβωτική είναι η ηλεκτρική G-Class της Mercedes EQG που έκανε την εμφάνισή της στους δρόμους της Γερμανίας με ήπιο καμουφλάζ

Η πρώτη εμφάνιση έγινε με ένα από τα πρωτότυπα δοκιμών της ηλεκτρικής Mercedes EQG, που έχει ως μεγάλη καινοτομία την τετρακίνηση

 Όπως γίνεται αντιληπτό η Mercedes προχωρά με ταχείς ρυθμούς την εξέλιξη της ηλεκτρικής εκδοχής του σκληροτράχηλου 4 επί 4G-Class ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας που θα γίνει προς το τέλος του 2023

Καθώς ο κυβοειδής σχεδιασμός που βλέπουμε στο πρωτότυπο δοκιμών αυτών των φωτογραφιών είναι πολύ κοντά στον τελικό, αν δεν είναι ο τελικός της έκδοσης παραγωγής, η μεγάλη καινοτομία της EQG βρίσκεται στην τετρακίνησή της.

Η θρυλική σειρά G της Mercedes επιστρέφει ως EQG

Με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό, αναμένεται να προσφέρει εκτός δρόμου ικανότητες που δεν έχουν υπάρξει ποτέ στο παρελθόν.

Προς το παρόν η ισχύς και η ροπή που θα αποδίδουν συνδυαστικά οι τέσσερις κινητήρες παραμένουν καλά κρυμμένες, όμως υπολογίζεται ότι η πρώτη θα κυμαίνεται μεταξύ 600 και 670 ίππων.
Mercedes EQG: Η εμβληματική G-Class γίνεται ηλεκτρική με τέσσερα μοτέρ!  (+video) | TRACTION.GR
Και η διαρκής εναλλαγή της κατανομής τους σε κάθε τροχό θα προσδίδει στην EQG το μεγάλο την πλεονέκτημα στα σκληρά και δυσπρόσιτα εδάφη.
Κατά τα άλλα, όπως και η G-Class έτσι και η EQG θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας και θα συνδυάζεται με ανεξάρτητες αναρτήσεις. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το μέγεθος της μπαταρίας της, αν και δημοσιεύματα κάνουν λόγο για αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χιλιομέτρων με μία πλήρη φόρτιση.

Το βάρος και η αεροδυναμική δεν είναι σύμμαχοι στον τομέα αυτόν, συνεπώς για την επίτευξη τέτοιας αυτονομίας το πιθανότερο είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί η μπαταρία των 108 kWh που διαθέτει και η Mercedes EQS SUV. Η μπαταρία αυτή,  σύμφωνα με το carandmotor.g, μπορεί να συνδεθεί με φορτιστή 350 kW και έτσι να φορτίσει σε ποσοστό 10-80% σε 30 λεπτά.

Επιπλέον, το Titan Silicon είναι πολύ λιγότερο βλαπτικό για το περιβάλλον καθώς εκπέμπει 50-75% λιγότερο CO2 στη φάση της παραγωγής του, ενώ είναι 10 φορές πιο αποδοτικό σε σχέση με το γραφίτη – τον οποίο αντικαθιστά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ: